17 Eylül 2014 Çarşamba

Fulyanna'dan 2. Bruno Mazzini Güneş Gözlüğü Hediye

Geçen sene gözlük toptancısında çalışırken Bruno Mazzini marka güneş gözlüğü hediye etmiştik. İşyerim kapansa da, evet çalışmıyor olsam da marka sahibimiz saolsun bu sene de hediye edelim dedik :) Fotoğraftaki gözlüğü hediye ediyoruz.



Son Katılım: 27 Eylül saat 24:00'de sona erecek. Bu çekilişi instagram ve benim şahsi facebook hesabımdan da yapıyorum. Kazananı tek tek yazarak elle çekeceğim. 

Katılım sadece yurtiçinden olmalı.
Güvenlik ve kimle münasebet kurduğumu bilmem açısından sadece bloggerlar katılabilir.

Yapmanız gereken tek şey bu posta yorum bırakmanız katıldığınıza dair. Bloglarda duyurma zorunluğu yok fakat katılımın daha çok olması için duyurursanız sevinirim.

Gözlük, kazanana direk firma tarafından kargo ücreti bize ait olarak yollanacak.

İstediğiniz platformdan sadece bir kez katılmanız önemle rica olur.
Herkese çok şans :)

KAZANAN: Gözlüğü kazanan instagram hesabımdan katılan Funda Eser arkadaşımız oldu. Güzel günlerde kullanması dileğiyle..

15 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

merhaba kampanızı yeni gördüm şansımı denemek istiyorum ama blogum olmadığı için çekilişi haberdar edemiyorum adım nagihan kandara

Fulyanna dedi ki...

Nagihan hanim bizim de güvenliğimiz ve kiminle münasebet kurduğumuzu bilmemiz açısından sadece bloggerlar katılabiliyor. Belirtmeyi unutmuşum şimdi düzeltiyorum. Özür dileyerek anlayış göstereceğinizi düşünüyorum.

Pembe Kreasyon dedi ki...

Ben de katılmak istiyorum. secilduraan@gmail.com

Aslolan Güzellik dedi ki...

şans benimle olsun :)bende varım :))

Safa dedi ki...

İnatagram hesabinizdan katildim adim mertustaaa

Unknown dedi ki...

Merhaba,ben de katılıyorum,bakalım şans benden yana mı?mailim dolapperisi@hotmail.com

cangz dedi ki...

Bende varım :)
Emine Kılıç
emnklc@gmail.com

limpiadora dedi ki...

Merhaba,şansımı denemek sitedim. Güneş gözlüğü bakarken tam bana çıksa çok güzel olur :)

Unknown dedi ki...

Bu güzel blogu keşfetmeme yardımcı olan güzel gözlük benim olmalısın :)
Katılıyorum,sevgiler :)

mynet hava durumu dedi ki...

güzel yazı. teşekkürler.

Ayşe dedi ki...

Merhaba
Bende çekilişte yerimi alayım :)

Ayşe Yersiz
lezzetkesfi@gmail.com

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

selam,

ben de varım! :)

trendpinari@gmail.com

Unknown dedi ki...

blogunuzu az önce takibe aldım ve bu postu gördüm bende varım esraguldenunal@gmail.com esraningezegeni.blogspot.com sevgiler

Adsız dedi ki...

çok güzel bir gözlük beyendim :)