14 Kasım 2010 Pazar

Bekle Beni İstanbul :)

Şu an çok heyecanlıyım çünkü İstanbul'a alınmış gidiş dönüş biletleri elimde :)

Yaklaşık 5 yıldır ha gittik ha gidecez,İstanbuldakiler İzmir'e geldi derken sonunda özlem son bulucak Allah nasip ederse.

Nasip diyorum çünkü 2 sene önce bir bayram günü yine biletlerimizi almıştık ve İstanbul'dan,"bayramda İzmire geliyoruz" dien bir telefon alınca tamam siz gelin madem die biletleri iptal etmiştik.O sıra ben zaten bademcik ameliyatı olmuştum sağlığım çokta yerinde diildi,tamam dedik nasip değilmiş.

Umarım bu sefer sağ salim gidebilmek ve dönebilmek nasip olur.

Baba tarafından sülalemi,Beyoğlunda fasıl eşliğinde yenen akşam yemeğini,Güllüoğlundan yenen baklavayı,Kanatçı Haydar'da yenen kanatları,Mado'da oturup yediğimiz tatlıyı,Taksim'de gezmeyi,tramvaya binmeyi,Galata köprüsünde nargile keyfini(tabi ben kullanmıyorum :))Ortaköyde yağmurlu bir günde salep içmeyi,outletlerde yapılan ucuz alışverişleri atlas,terkos gibi ucuz pasajları,Fatih çarşamba ve Ulus pazarını,yolda bir ünlü görünce kıro gibi resim çekilmeyi kısacası ben İstanbul'u özledim.

Bu arada size komik bişi anlatıyım yolda ünlü birini görünce resim çekilme kıroluğundan bahsediyorum :)

Yanımdan Tarkan geçse dönüp sadece bakarım ama kendimi yırtmam aslında böle biriyim ama biz İzmirde yolda belde ünlü biriyle karşılaşmadığımız için adım başı biriyle karşılaşmak tuhafımıza gitmişti :)

5 sene önce İstanbul'a en son gidişimizdi.


İstiklal caddesinde bir cafede oturuyorduk.Mekan,odalardan oluşan ev gibi bir mekandı.Yanımızdan biri geçti bizim tabi o sıra konuştuğumuz ciddi bir mesele vardı dalmışız,ablam "aa Aliye'nin kocası geçti dedi" kafayı çevirdik Halit Ergençmiş :D

O sıra Aliye dizisi de yeni başlamıştı ve severek takip ediyorduk.
Neyse Halit Bey lavabodan çıkıp kendi oturduğu tarafa geçerken ablam durdurup resim çekilebilir miyiz dedi.Önce bir tereddütle düşündü  sonra "neden olmasın" dedi ve çekildik.O zamanlarda dijitaller  pek yoktu(yani bizde yoktu ama biz de o makineler çıkar çıkmaz ciddi bir mebla bayılıp alanlardandık)bildiğin 36 pozlu dandik bir  makine vardı elimizde.Ya dedik yanarsa bida çekilelim.Halit Bey,yansa bu da yanar ama tamam hadi bida çekilelim dedi ve bi poz daha çekilmiştik.Sonra alışveriş için gezerken tesadüfen sanırım atlas pasajındaydı hediyelik eşya gibi bişiler satan bir dükkana girdik ve hani eskilerde Kaygısızlar die bir dizi vardı hani Kültigin ve adamları vardı işte o adamlardan sırık boylu olanın dükkanıymış meğer orası kendisiyle de resim çekilmiştik hatta  aynı kareye girebilmek için adam eğilmişti o kadar uzun boyluydu :D

Bu arada yarın yani arefe günü çalışıyorum.Bayramın 1. günü gece başlıcak yolculuğumuz ve 2. bayram sabahı Esenler Otogarında İstanbul'a merhaba diyecez :) Cumartesi için patrondan yarın izin isticem zaten biletlerimizi aldık vermek durumunda kalıcak heralde :) pazar günüde geri dönüyoruz fakat son gün trafiğinden dolayı o gün İzmir'e varırmıyız bilemiyom artık :D

Ya çok sevinçliyim ama sevincim kursağımda kalsın istemiyorum.Allah hayırlısıyla gidip dönmek nasip etsin :)

Umarım güzel kareler ve güzel anılarla dönerim yine...

Ben şimdi kirlileri yıkanacakları ayırayım,kısacası bavul hazırlığıma acilen başlıyayım bu sümsüklükle anca hazırlanırım :)

8 yorum:

irem ve annesi çiçek dedi ki...

hoşgeliyosun istanbul a canım müsait olsak buluşsak keşke senle burda

Swotpisces dedi ki...

Oh ne güzel, ne demiş N. Fazıl;
Ana gibi yar olmaz İstanbul gibi diyar
Güleni şöyle dursun ağlayanı bahtiyar.
Hayırlı yolculuklarr.

Fulya Bozkurt dedi ki...

Çiçek ablam saolasın evet keşke tüm sevdiklerimi görebilsem.
4 güne istanbul keşfi ev babamın 9 kardeşi,onların çocukları ve torunlarından oluşan akraba ziyaretlerini sığdırmaya çalışıcaz :S

çoğunu göremeden geliyoruz zaten :(
Bu bayram İst'a gelin giden dostumuzu da ziyaret edicez naisp bakalım an neyi gerektirir rüzgr nereye atarsa bizi onu yaşıcaz artık :)

Kazasız belasız mutlu bir seyahat olsun tek :)

Bayramlarda yaşanan kazalar beni korkutuyor.Başka zaman seviçli çıkarım yola ama bayramlarda tehlike gibi his oluyor içmde,endişeli oluyorum :)

Swotpisces tşk ederim,İstanbul gerçkten çok güzel bi yer tarih kokuyor bir kere :)

Ama ben hep şey derim İstanbul için;"gezicen geri gelicen İzmire, orada yaşanmaz" :)

çizer (drawer) dedi ki...

oo kazasız belalın gelin artık :) ben de İstanbul'da olmama rağmen bütün o saydıklarınızı özledim

Modafobik dedi ki...

Eğlenmene bak, muhteşem şehirdir!
Bu aradaa bayramın kutlu olsuuuun, nice sağlıklı bayramlara! (:

birdutmasali dedi ki...

:))
iyi bayramlar,
keyifle ...

KelebekGibi dedi ki...

Iyi bayramlar Fulya. Güle güle gidip gelmen, bolca gezmen dilegimle :)

Fulya Bozkurt dedi ki...

Çizer,tşk ederim.

Modafobik evet aynı kanıdayım gezilecek bi çok yeri var hakkaten muhteşem off inş kalan 3 günümde de daha çok yer talan edebiliriz :) daha gezeceğim çokk yer var çookk :)

Birdutmasalı;tşk ederim Nunu ablacım,size de iyi bayramlar.
İstanbulunuz çok güzel yaa :)


Keleebkgibi;Ceyda ablam tşkler size de iyi bayramlar geleli henüz 24 ssat oluyor ama bi çok yer ve biçok akrabamı gördüm bugünde hem istanbulu hem ailemi gezmeye devam :)