17 Mayıs 2011 Salı

İkea Çeyizimin Herşeyi

Yine boşladım buraları..
Okuyan da en son postumdaki arabaya kavuşup kaçtığımı filan sanıcak :)


Bu sıralar kafamda bazı proceler var,örnek çıkarma dolayısıyla netin başında saatlerce kaldığım oluyor,yazmıyor fakat takip ediyorum.

Keyfim yerinde bu aralar yoğun geçiyor çocukluk arkadaşlarımdan biri daha evlendi.Bu arada gerek çocukluk arkadaşlarım gerekse okuldan dostlarım arasında tek bekar ben kaldım.Benim için tuhaf bir durum :) dostluklar bozulmuyor ama  hayat evlenenlere bi takım sorumluluklar yüklediği için haliyle ortak paydalar eskiye nazaran azalıyor.Ben tüm dostlarımın düğününe müzmin bekar olarak katıldım ama sanırım benim düğünüm olsa herkes evli barklı çocuklu olarak katılıcak :D  Neyse çeyiz serme,kınaydı,düğündü filan şu son günler baya güzel geçti.Hıdırellezi de atlattık ben yine ne bulduysam astım,kestim,diledim :D

Doğum günüm yaklaşıyor ilk defa bayanların belli bir yaştan sonra yaşlarını neden sakladıklarını bugünlerde idrak etmeye başladım çünkü ben artık 27 olucam.Yaşımın büyümesi hiç hoşuma gitmiyor :D keşke 20-25 arası olsa yaşım diyorum;salakça bir psikoloji bu ama uzun sürmez biliyorum :)

Geziyorum,tozuyorum gülüyorum,ağlıyorum günlerim böle geçiyor.

Dün de ne zamandır çeyiz düzmediğimi farkedip ikeaya bir ziyaret gerçekleştirdik şimdi bunlara bakalım içimiz açılsın :)


*Günlük çatal kaşık bıçak takımı;17,95 tl
*Mutfak makası;3,95 tl
*Rende;4,95 tl
*Dondurma kalıbı;4,50 tl



Beyaz çerçeveleri kafamdaki projeler için aldım.
*2'li beyaz çerçeve;4,95 tl
*beyaz kabartmalı çerçeve;7,95 tl
*fener mumluk;6,95 tl

Bu arada fenerin şeker pembesi,bebek mavisi ve kırmızısını da almayı düşünüyorum ama dün sadece beyazı ve siyahı kalmıştı.

Daha sonra beyaz farklı boyda farklı desende çerçevelerde alınacaklar arasında çünkü onlara da düğün resimleri koymayı düşünüyorum :)

hayal kuruyorum desek daha yerinde olucak sanırım :D




*8'li ahşap askı;8,95 tl
                                                         
Daha sonra bi kaç posta daha askı alınacak.Bu arada üzeri çıtır çiçek desenli satenle kaplı ve fiyonkla süslü askılar çok hoşuma gidiyor alacağım askıların bi kısmı da öyle olucak.
* Seramik kurbağa çöp kovası;ablamın hediyesi
Sankim gözleri bağa benziyir :D



*yaprak formunda 3'lü servis;bir züccaciyeden 17 tl


*nevresim takımı;110 tl(sanırım bunda kazıklandım çünkü başka bir yerde aynı desenin farklı rengine 80 tlye rastladım :S )

Herşey aslında bir heves bir özenç ama benim için aslolan sağlık ve huzur.Allah herşeyin hayırlısını versin huzur olmadıktan sonra eşyaların bi önemi olmuyor çünkü.

8 yorum:

youknow dedi ki...

dondurma kalıplarından almalıyım :D

Fulya Bozkurt dedi ki...

Youknow;bence de almalısın :)

lezzet sarayı dedi ki...

hepsi çok güzelmiş.ALLAH güle güle kullanmak nasip etsin...

yerdenuzak dedi ki...

Dondurma kalıplarını en kısa zamanda bende alıyorum, eğer Ikea seviyorsan, bir site var, IKEAHACKERS isimli, oradan alınan eşyaları her türlü nasıl kullanır, evrim geçirtirim diye, bakmanı tavsiye ederim;)

Fulya Bozkurt dedi ki...

Lezzetsarayı;Amin,tşk ederim :)

Yerdenuzak;dondurma kalıbının fıstık yeşili de vardı sarı olan yeri bebek mavisiydi o da güzeldi.

İkeanın tasarımlarını çok beğeniyorum.Söylediğiniz siteden haberim yoktu bir göz attım daha sonra detaylıca incelicem çok güzel bir siteymiş saolun :)

SILVIA dedi ki...

great post!!!!
really love it =)
xxx

kisses honey

kamikaze dedi ki...

Hepsi çook güzel.Güle güle kullanın.biz de halamla ikea'yı dolaşmayı seviyoruz:)yorucu oluyor ama değiyor.Kütüphaneleri çok güzel.benim de kütüphaneye ihtiyacım var.bir dahaki gidişimde karar verip almam lazım.odama iki tane ayna almıştım son gittiğimde. halam sağolsun kırılmasın diye dikkatli bir şekilde taşıyıp nasıl getirdi inanamıyorum:)sevgiler bloğunuz ve yazılarınız çok güzel.

Pembe Kreasyon dedi ki...

Hepsine hepsine bayıldım ki ben