26 Temmuz 2011 Salı

Geçen Haftasonundan...

Oyhh ben bloğumu o kadar çok özledim ki anlatamam.Kendime çok kızgınım,içim de biraz buruk bu kadar ihmal ettiğim için.Şu an öyle bir iştahla yazıyorum ki anlatamam :) hakkaten çok özlemişim yaaaa.

Blogtan uzak kaldığım süreçte pek kaydadeğer bişi olmadı.Sonu olumlu sonuçlanmayan iş görüşmeleri,nasip kısmet meseleleri filan oldu o kadar :) fakat bunun dışında sevdiklerimle dolu dolu yoğun geçen günler akıp gidiyor..

Bazı konularda  istediğim kırılma noktası oluştu sonunda ve istediğim kıvama geldim, duygusal,ruhsal kısacası psikolojik bağlamda kendi kendime yetebilen eski halime yani özüme döndüm.Erkek mi evliklik mi sat anasını gitsin bekarlık sultanlıktır kıvamındayım sizin anlıcağınız :D evlensem ne olacak boyunduruk altına girecem böle fıldır fıldır gezemicem,sabah 10 da uyanan ben belki sabahın köründe uyanmak zorunda kalıcam bence en güzeli bekarlık bunu geçte olsa idrak ettim :) iş konusunda da bi yerlerde yicek ekmeğim varsa yerim iş bulamıyor muyum hiç te öyle diil iş beni bulsun modundayım.Bu arada çok güzel bir işi kaçırdım hem de burnumun dibine kadar gelmişken ama demekki hayırlısı böyleymiş die düşünüyorum.Hiçbişiyi iplememeyi işte aşkta her konuda seçici olmayı öğrendim çünkü hayallerim var benim :)

Neyse bakalım kaldığımız yerden hiç ara vermemişcesine bloğa devam etmek lazım çünkü çok özledim bloğumu.Benim ilhamiler gitmeden bi kaç renkli kare döşeyeyim :)

Önce deniz keyfi..


 Sonra daha önce burada ve burada değindiğim malumunuz yer;yine Seferihisar :)

Kavak yelleri dizisinin çekildiği evlerden biri(Aslı karakterinin eviymiş ben izlemiyorum)bu arada dizinin son 8 bölümü başladığı yerde yani Seferihisarda çekiliyormuş.İzleyenlerine duyurulur..






 Şu atı çalsa mıydım acaba :D

4 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

gülümseyerek okudum yazınızı:)) çok hoş bir diller özetlemişsiniz yaşadıklarınızı:))

hakkınızda hayırlısı olsun,işte, aşkta, herşeyde rabbim gönlünüzden geçenleri yazsın alın yazınıza inşallah...:)

resimler gezdiğiniz gördüğünüz yerler çok hoşş....

sevgilerimle...

Claudia Paiva dedi ki...

Hi! I knew your blog, I enjoyed and I'm a follower! I would like to ask you kindly to become a follower of my blog as well.

Success for you!

Xoxo!

Claudia Paiva (Anunciando e Reciclando)

http://vendertrocar.blogspot.com

lamore del calcio dedi ki...

ne kadar tatlı bir yazı :)

İzmir kokan he yazı güzeldir gerçi.

Soyadaşımın bloğunu çok beğendim ve belirtmek istedim;) sevgiler

guus van vugt (owner) dedi ki...

Hello, Nice blog you have C’:! pls, follow my blog http://ohmyanker.blogspot.com thanks -ohmyanker