9 Ağustos 2012 Perşembe

Foça..

İzmir tanıtımı yapmıyorum bu sefer, değineceğim konu çok başka; terör.
İzmir'in ileçelerindendir Eski ve Yeni Foça.
Eski Foçayı çok iyi bilirim; dayımlar görevi nedeniyle bikaç yıl orada bulunmuşlardı biz de bu vesileyle yaz kış çok gittik. Çocukluğum geçti Eski Foça'da diyebilirim. Yaklaşık 15 yıldır da gitmek nasip olmadı çok özledim Phokai'yi. İzmirin turistik ilçelerindendir. Fok balıklarıdır simgesi. Oraya gitmeyi şu son bikaç ydıldır çok istiyorum ama bir türlü kısmet olamadı. Hep aklımdaydı Foça. Az önce haberlerde okudum ki bu güzel Foça'da hain bir saldırı olmuş.
Terör diyince hep aklıma doğu gelir benim; buralarda olmaz sanki böle şeyler der konduramam, bilemem o durumu, hissiyatı tatmadığım için. Taşlı sopalı kavgaları tvde görürüm ben sadece buralarda olmadığı için o duyguyu alamam.  Resmi bayramlarda asarız bayraklarımızı balkonlara, camlarımıza ve çıkartmaya üşeniriz o bayrak aylarca kalır orada. Ama kimse evimizi yakmaya çalışmaz yada kimse evimize  taş atmaz. Düşünürüm hep doğuda olsak bayrak  astık die evimizi yakarlar mı acaba die yada sokağımızda tanklı tüfekli kavga dövüş olması nasıl bişi acaba ve şükrederim hep İzmir'de yaşıyorum die. İşte bu nedenle Foça gibi bir yerdeki saldırıyı aklım almıyor ha bomba burada patlamasın doğuda patlasın diil tabi olay ama biz bu hainliklere alışık olmadığımız için bünyemize tuhaf geliyor hele ki Foça gibi turistik bir yerde.. Enteresan... Allah sonumuzu hayır etsin bunları da ıslah.. Şehitlerimizin mekanı cennet olsun, Allah ailelerine de sabır versin.


Az mı yürüdük buralarda, az mı sabahladık bu kıyıda kuzenlerle.
Resimler netten alıntı ama birgün orada olucam ve kendi objektifimden güzelliklerle anlatıcam bu güzel ilçeyi.



6 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah sabır versin ailelere, çok zor, çok şaşırtıcı.

inşallah kendi objektifinden Foça kareleri paylaşırsın onları da okuruz canım, sevgiler

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

eşimin memleketi olduğundan belki ben de sabahtan beri çok kötüyüm çok severim izmiri ilerde yaşamayı düşündüğüm şehir, oraya da uzattılar kanlı ellerini lanet olsun...

BOŞNAK KIZI dedi ki...

yeni haberim oldu.artık her yere saldırmaya başladılar fırsat verenlere de masum insanların canına kıyanlara da lanet olsun

Unknown dedi ki...

Allah şehit ailelerine sabırlar versin..eğer birgün oğlum olursa onu askere göndermemek için elimden geleni yaparım sanırım..hergün bir şehit haberi duyduğumuza göre olaylara hiç önem verilmiyor verilse buna bır son vermeye calısır diye düşünüyorum baştaki büyükler..çok üzücü olaylar bunlar..

bircanın renkli dünyası dedi ki...

Allah şehit ailerine sabır versin bitsin artık bu terör cinayet ....ızmirli olarak bir türk olarak canımız yanıyor...

a dedi ki...

Allah sabır versin ailelerine yakınlarına demekten başka bi şey yapamıyoruz malesef :(