25 Eylül 2012 Salı

İşler-güçler..

Bu ara dünyadan bi haber yaşar oldum yine; yaklaşık on gündür işlerin yoğunluğu nedeniyle beynen ve bedenen çok yoruldum.

Dün mesela eve gidip yemeğimi yiyip saat 20:30 da yattım ve bu sabah uyandım ömrü hayatımda beni kesseniz dahi uyumayacağım bir saatte sızmış kalmışım.

İşlerimiz zaten büyüktü  ve daha da büyümeye devam ediyor. İşler büyüdükçe ben altında eziliyorum. 7 adet gözlük markasının Ege Bölge Bayisi olmak demek cidden çok ağır bir iş. Hergün bir sürü sipariş geliyor. Onun dışında depo olduğumuz için elimizde stok var tabi ve o stokların oluşumu canımı okuyor. Geçen hafta mesela 6000 adet gözlüğü tek başıma saydım sonra her gözlüğün sapını okudum etti 12.000 işlem :S(barkod okuyucunun yapacağı işi ben yapıyorum fulya barkod; benden iyi barkod cihazı yok buna kanaat ettim) çünkü  gözlükleri kendi içinde gruplandırmam yani kodlarına ve renklerine göre ayırmam gerekiyordu. Bir de bu gözlüklerin barkodları ile uğraşma işi var o da etti bir 6000 işlem daha. Malı bana yollayanlar işini düzgün yapmadığı için sıkıntıyı gidermekle de ben uğraşıyorum. Karşı taraf adam gibi yollasa malını, doğru yapsa işini ben  hata ayıklamakla uğraşmazdım. Birde kullandığımız ön muhasabe programının yetersiz kalışından dolayı Logo'ya geçtik ve yeni sistemi çözmek, yeni sisteme alışmak, eski verileri aktarmak gibi angarya işlerde var. Bunun yanı sıra  ofisimiz artık bize dar geldiği için patronlarım bi üst kata taşındılar burası benim odam ve depo şeklinde kalıcak onların bürosu ayrı oldu artık; taşınma işlemleri ve dükkana yeni raflar yapılması gibi sıkıntılarda cabası. Kısacası pert olmuş durumdayım. Haber izlemiyorum dünyadan bi haberim kpss sınavına girdim sorular çalındı die bir arkadaş söledi doğru mu onu bile  bilmiyorum sadece içimden ohh iyi olmuş çalınmış dediğimi hatırlıyorum :)

Senin anlayacağın blog bu aralar sinirlerim çok bozuk, beynim ve bedenim çok yorgun hayatım çok anlamsız ve çok boş. Gerçekten kaçıp gitmek kafamı dağıtmak istiyorum yada sizden gelecek bir iki kelamı bekliyorum :(

6 yorum:

neva dedi ki...

kolay gelsin işlerin. yorulsanda kazandıgın parayı sonuna kadar hakettıgını bılmenın keyfıde baska olur degılmı. atalarımız bos durmada aylak calıs demişler demekkı bedava calısmaktan bıle kotu bos olmak hoscakal

yasemince dedi ki...

Ahh ahhh benim de bi kaçasım var, mevsimden midir ? nedir ? yorgunum dostlarım yorgun ^-^
Sana kolaylıklar, zamanla düzene girer işler ya da bu tempoya alışırsın , olacağı o ^-^

Kararsız kız dedi ki...

Hayatım çok anlamsız ve çok boş...Hepimize öyle geliyo dönem dönem , ama en ufak bir aksilikte anlıyoruz ne kadar mutlu olmalıyız aslında şuanki halimizle.Diyorummm ama bende unutuyorum çoğu zaman.Bende aynı şeyleri düşünüyorum.İşe gidiyorum ,geliyorum, bir daha gidiyorum ... Eeee başka ?

Erdem Kaşıkçı dedi ki...

Yorucu bir tempoya girmişssiniz Allah kolaylık versin.Kendinizi ödüllendirin çok isteyip yapmadığınız bir gezi olabilir birini ziyaret olabilir size iyi gelecek birşey olmalı bu.Sevgiler..

ece aysu dedi ki...

karamsar olma hayata hep güzel tarafından bakarsan güzeli görürsün. Böyle başarılı bir insan pes edemez etmezde kolay gelsin başarılarım daim olsun:) Görüşmek üzere http://ecemakyajmoda.blogspot.com/

hayat paylaştıkça dedi ki...

Hem yoğunluk hem mevsimsel olabiliyor bazen.Yorgunda olsanız sevdiğiniz bir mekana sohbet etmekten keyif aldığınız bir arkadaşınızla gitmek bence iyi gelir kafanızı dağıtır.
Haftasonuda çalışmıyorsanız bence iki güblüğüne kaçılabilecek çok güzel yerler var