14 Ekim 2012 Pazar

Saf, temiz ve masum..


Çıfıt çarşısına dönen arşivlerimi tararken buldum bu görseli.
Nerden kopyaladığımı hatırlamıyorum fakat kopyalarken ne hissettiğimi çok iyi hatırlıyorum üzerinden bikaç yıl geçmesine rağmen..
Ben bu resmi çok kıskanmıştım, daha doğrusu bu resme çok özenmiştim.
Bu ana kızın saflığı, masumluğuna hayranlıkla bakmıştım. Ben de anne olucam, böle sarı kafalı veledim olsun filan bebeğimi kıçıma takıp resimler çekilicem die iç geçirmiştim çok özenmiştim işte yaa :(
Ben de küçükken böle sarı kafaymışım bir de bir inattım ananem bana sarı gavur derdi :D

Annem sarı kafalı minik görünce sen işte küçükken buna benziyordun, saçların sapsarıydı der. Şimdilerdeyse aynı dötüme benziyorum o ayrı :D

Neyse işte bende birgün anne olucam ve böle sarı kafalı veledim olcak :)
oğlan olursa esmer olcak ama ben öle sipariş ettim Rabbim'e :)

Nedir bu haller, bizden habersiz sevgili mi yaptın, hayallerdesin yine demeyin yok valla öle bişi olsa önce benim haberim olurdu :D

Sadece ben bu ana kıza çok özendim ve benim de kzıım olursa böle resim çekilcem o kadar :)

3 yorum:

ebru altin dedi ki...

Meşhur sarı gavur, sarı damarı tuttu gibi söylemler bana da ezelden beri söylenir. Siz şu an yırtmışsınız en azından ben de hala bu söylem devam ediyor.

Anne kız gerçekten çok güzel, çok masum çıkmışlar. İnşallah herşey gönlünüze göre olur, siz de böyle fotolar çektirirsiniz. Ps: Ben de bir sevgili bulup, evlenmeye karar verirsem böyle fotolar çektiricem, kesin :))

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ay bayıldım ben bu pompuş yanağaaa :) valla benimki babasına benzerse sarışın olur bana benzerse kumralın dibi :p

ŞAİRANE dedi ki...

Fulya'm sanırım herkesin özlemine ev sahipliği yapmışsın daha doğrusu arzu edip de olmayanların...Herkesin başına demek düşer bize...İnşallah bakalım...