17 Ocak 2013 Perşembe

Trafik Kurallarina Uyalim

İs cikisi eve gelirken otobusten inince hersey bi anda oldu. Ablama iyi aksamlar dedim o ayrildi otobuste yola devam eden arkadasa el salladim  ve beni hergun indigim durakta karsilamaya gelen babamla yurumeye basladim. Bikac adim attim ki tarif edemeyecegim cok siddetli gum die bir gurultu ve birsey cikti biyerden bi anda bi isci servisinin onune dustu.. sanki yukardan birsey dustu gibi birsey oldu yere ucanin bir insan oldugunu gorunce elimle yuzumu kapayip yere coktum, bakamadim gozlerimi acip bakabildigimde herkes kadincagizin basina toplanmisti. Trafik durdu ben gercekten bir sok gecirdim su an bile elim ayagim bosaldi derler ya aynen ole ic organlarim yerinden oynadi sanki her yanim aciyor. Ben sadece gordugum icin bu sekildeysem o kadar siddetle darbe alan birinin vucudu ne haldedir, nasil bir sok yasiyordur dusunemiyorum bile. Agzindan kanlar geliyordu ama ambulansla giderken yasiyordu umarim acisiz, agrisiz, sizisiz ayaga kalkar Allahim yardimcisi olsun. Lutfen yaya gecitlerini kullanalim. O yolda babamda hep o kadina araba carpan yerden gecmeye calisir ve ben kizarim cunku sadece 5 adim ilersinde yaya gecidi var off neyse ben hic iyi degilim.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

çok geçmiş olsun.insallah o bayanada ciddi birşeyi yoktur.gerçekten bazen kestirmeden gidelim diyoruz bir anlık dikkatsizliği bir hayata mal olabiliyor.çok geçmiş olsun gerçekten...takipteyim.banada beklerim.