17 Eylül 2014 Çarşamba

Yalancı Tavuk Göğsü-Padişah Sarması

Blogu 8 sene önce hobilerim ve yemek tariflerim için açmıştım gel gör ki zamanla her telden çalar bir bloga dönüştü ve daha iyi oldu. Ben tabi yıllardır bir tane tarif bile eklememişim ve bu çok sevdiğim tatlının tarifini arıyordum, gece gece artan sütler bozulmasın die değerlendirmem gerekiyordu. Bulamayınca blog arşivime eklemek istedim.
Zaten çok güzel, hafif ve pratik bir tatlı.

Malzemeler;
Muhallebi için,
  • 1 lt süt
  • 1 su bardağı un 
  • 1,5 su bardağı şeker
  • yarım yemek kaşığı margarin
diğer malzemeler;
  • Tarçın
  • Hindistan cevizi
  • 1 paket yada daha az da olabilir petibör bisküvi
  • 1 paket krem şanti
Yapılışı;
1)Bisküviyi rondo'da toz haline getirelim ve içine tarçın ekleyip karıştıralım.
2)Bisküvileri dikdörtgen büyük bir borcama elimizle bastırarak yayalım.
4) 1 bardak sütü krem şanti için ayıralım.
5)Margarin hariç muhallebi malzemelerini karıştıralım ve pişirelim
6)Muhallebi pişince margarini ekleyip karıştıralım.
7)Muhallebiyi bisküvilerin üzerine güzelce yayalım.
8)Ayırdığımız 1 bardak süt ile krem şantiyi çırpalım ve muhallebinin üzerine de onu yayalım.
9)En son üzerine bolca hindistan cevizi serpelim ve dolapta bekletelim.
10)Tatlıyı önce boylamasına kalın şeritler halinde keselim sonra da enlemesine ortadan keselim ve rulo yaparak servis edelim.


3 yorum:

Pembe Kreasyon dedi ki...

Ben bu tatlidan denemistim bir seferinde ama sekil veremedim :) rulo olmadi

Aktuelmoda dedi ki...

Ayy biz pek severiz ailece,ama ben hep hindistan cevizi ile yapıyorum sadece,bisküvi ile deniycem mutlaka,ellerinize sağlık..

Fulyanna dedi ki...

Pembe Kreasyon; dolapta az beklerse yada rulo yapilamiycak kadar küçük kesilmişse belki ondan şekil zor verilir.

Aktüelmoda; çok teşekkür ederim. Deneyin bakalim sonuçtan memnun kalırsaniz haberdar edersiniz beni de :)