18 Mart 2019 Pazartesi

Muhteşem Aci Sos Tarifi


Tarifini kaybetmek istemediğim için bizim evde çok tüketilen ve benim çok sevdiğim bu lezzetli aci sosun tarifini bloğuma da ekleyeyim dedim😛
Umulmadik zamanlarda tarif defteri niyetine açip bakiyorum bloğuma. İyi ki var❣

Gelelim tarife;
İnce, aci kil biberleri küçük küçük doğrayip, siviyağ ve sirke eklediğimiz tavaya aliyoruz. Üzerine ince dilimlenmiş sarimsak ve domates sosu da ekleyip biberleri öldürüyoruz.
Sonra ekmek banmalara doyamiyoruz🤭
😁
Fazla yapip kavanozda da muhafaza edebilirsiniz. 
Afiyet olsun.

2 yorum:

Moderatör dedi ki...

Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.Uğramak isterseniz sizi de beklerim.Sağlıcakla Kalın.

https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

Beyda'nın Kitaplığı dedi ki...

Ellerinize sağlık.
Mail abonelik butonu koyarsanız daha rahat takip edebiliriz:)