25 Eylül 2009 Cuma

Evde Mahsur Kaldım



Evet şu an itibariyle evde kilitli kalmış bulunmaktayım.İlk kez başıma böle bişi geliyo.
Annem bayram sebebiyle memleketi Uşak'a gitti.Evde babam,ablam ve ben kaldık.Yemek yap,ortalığı topla,çamaşır yıka,sabah 6:30 da uyan babaya kahvaltı hazırla filan bi şikayetim yok ben zaten potansiyel evhanımıyım,elimden gelen işler. :) Neyse bu akşam dışarı çıkmam gerekiyor ve babamdan iznimi almıştım;"babacığım yarın işten geldiğinde yemekleriniz hazır olur,Funda'yla yersiniz".Funda'ya da "yarın işe anahtarını al git,ben belki sen gelmeden evden çıkmış olurum" dedim, hatta ve hatta unutkan,dikkatsiz biri olduğunu bildiğimden çantasına evimizin anahtarlarından birini attım ve söyledim de "bak anahtarları çantana koydum" dedim.Demin itibariyle kapıyı açmak istedim,halbuki bi yere gideceğim filan da yoktu şeytan dürttü heralde :) Kapı açılmıyor,dedim üstten kilitledi gitti galiba çünkü ben uyurken ablam işe gitmiş oluyor.Neyse evimizin yedek anahtarına baktım ki yok,evet benim çok akıllı ablam 2. anahtarı da alıp gitmiş,ben evde kilitli kalmışım :S Ablamı aradım,biraz söylendim hatta bağırdım ki bida yapmasın :) neyse yarım saat sonra sanırım özgürlüğüme kavuşacağım Allah'tan işyeri otobüsle 10 dklık bir mesafe,demin aramış bir de diyor ki;" Fulya birazdan geliyorum bari boşuna gelmiş olmıyım,patates kızartıversene işyerine getiririm,öğlen yemeğim olur ".Güler misin ağlar mısın bu kız beni deli ediyor ama onu yine de seviyorum,hadi ben gideyim şu kıza öğlen yemeğini hazırlıyım.

Bu arada evde kilitli kalınca aklıma hemen cezaevindeki insanlar geldi.Ben 2-3 saat kilitli kaldım ,özgürlüğüm kısıtlandı ve sinir oldum.Özgürlük gibisi yok.Hani bazı anneler vardır bakkala,markete giderlerken küçük çocuklarını eve kilitleyip giderler,ya da evde bi yaşlıyı bırakıp kapıyı üstünden kilitleyip gidenler olur,onlara çok kızarım ben;ya evde yangın çıkmış olsa(yangın felaketini yaşamış biri olarak bunun ne kadar anlık ve tehlikeli bir durum olduğunu biliyorum)ne kadar çaresiz bir durum.Kendimi felaket tellalı gibi hissettim ama olmaz işler değil bunlar.Daha dikkatli olmak dileğiyle :)

Düzeltme:Özgürlüğüme kavuştum ve bu özgürlüğü kutlamak adına karşı komşumuz olan arkadaşıma kahve içmeye gideyim bari :)

5 yorum:

Gelin Ayşe dedi ki...

eheheheh oy cok guldum ablana :)
Neyse ki sadece bir iki saat mahsur kalmissin, dusunsene birde butun gun evde kapli kaldigini. Evden o gun disariya hic cikmak istemesende kapinin kilitli oldugunu bilmek bile insani sinir eder :)
Hadi gecmis olsun diyorum, ablanda afiyetle yemistir kizartmalarini ehehe :)

Fulyanna dedi ki...

Ayşecik,saol evet ya ben de sinir olmakla birlikte gülmekten kendimi alamadım,neyseki uyuz geldi de açtı kapıyı,çıkınını hazırladım işyerinde zıkkımlanmıştır :)

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Hiii ablaya neler demiş, taş olursun taş :P
:)))

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Canımmmm öncelikle yeni blogun hayırlı olsun bayılıyorum yazdıklarına neşe kaynağııı...Neyseki kilitlilik kısa sürmüş hadi geçmiş olsun...Blogdaki sorunlardan dolayı geç geldim kusuruma bakma...Geçmiş bayramını kutlarım öpt...
Sevgiler...

Nur dedi ki...

:D Hay Allahım ya korkunç birşey Fulyacığım ama ucuz atlatmışsın. Birkere bende eşimi eve kitleyip markete gitmiştim eve gelince kapıyı açarken farkettim kitlediğimi neyseki o bişey anlamamış evde kuzu kuzu oturuyordu :) şu dalgınlık fena birşey yaaa!!