19 Eylül 2009 Cumartesi

Şanssızlığın Böylesi


Yeni eve taşındık,içimizde yeni yazı ekleme,diğer blogdaki kıymetli yazıları buraya taşıma hevesi var gel gör ki hesap açılmıyor olacak iş mi? Bu sıralar zaten günde bin defa açıp kapattığım bilgisayarımı 1-2 kez açar oldum;açtığım her anda da sayfa görüntülenemiyor yazısıyla karşılaştım."Çok saol yaa blogspot,vallahi çok saol" bana çok güzel bir karşılama töreni yaptın.Bak blogspot ben hatalara alışık bi insanım;blogcu senden daha çok hata veriyordu emin ol,oraya katlanıyordum çünkü "ilk göz ağrımdı" ama sana katlanmam söliyim.Eğer bir daha hata ver bak kendimi wordpress yaparım ona göre :)
Şaka bir yana,gerek erişim sorunu gerekse benim nete fazla girmeyişim dolayısıyla bir aksaklık oluştu ama bayram sonrası  bir depar atıcam beklemede kalın.

Herkese şimdiden sevdikleriyle birlikte geçireceği güzel bayramlar diliyorum :)

8 yorum:

Gelin Ayşe dedi ki...

Bende hata vemiyoooo bööö : )))
Sanada iii bayramlar canimmm.

Unknown dedi ki...

Yeni blogun hayırlı olsun :) İnşallah bayramdan sonra sorun düzelir de bloglamaya devam edersin.Olmadı şimdilik dns ayarı yaparak bloglamaya devam :) Herkese iyi bayramlar:)

KelebekGibi dedi ki...

Fulyacim Ayse'de de hata vermiyormus bendede hic hata vermedi, herkes bir hatalardan bahsediyor ben gayet normal hep girdim bloguma, sanirim Türkiye de bloggerde hata var sadece!
Hadi seni karsilamis oldu Blogger olsun :P
Yazilarini bekleriz, iyi bayramlar, sekerler bloguma :P

Fulyanna dedi ki...

Ayşecik ve Ceyda ablam,evet yurtdışında sorun olmaz ama burası Türkiye(m) :)

Gerçi bende de bir uğursuzluk olduğunu düşünüyorum;nereye el atsam kuruyor :D

Tekno-Max,teşekkür ederim bu arada resmini ilk kez görüyorum ehh blogspot olmanın faydaları sanırsam :)

yıldız dedi ki...

kardeşim burası türkiye diyorsun ama bende de hiç hata olmadı biliyormusun. sende uğrusuzluk yok tabide belki şansızlıktır. neyse sana iyi bayramlar iyiki geldin blogspota sana iyi günler dilerim.

Bekir Birincioglu dedi ki...

Selam Fulyacim, o güzel bayram dileklerin icin cok tesekkür ederim, bende Senin ve ailenin Seker bayramini kutlar saglik sihhat ve mutluluklar icerisinde nice bayramlar diler gözlerinden öperim :-))
Saygilar

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

iyi bayramlar canım..
yeni sayfan hayırlı olsun.. hiç üzülme ,mutlaka düzelecektir..
sevgiler..

mersav dedi ki...

slmlar cnm hoşgeldin bizim mekana inşallah daha ii olur senin için. Geçmiş bayramın kutlu olsun :)