3 Ekim 2009 Cumartesi

Hayatımıza Giren Msn İfadeleri ve Youth Passport
















Hani bi yerden gelirsiniz ve çantanızı yatağın üzerine atıverirsiniz içindekiler yatağa savrulur.İşte demin yatağın üzeri o vaziyetteydi :) zımbırtıları çantaya doldururken hoşuma giden şu sevimli deodorant şişesini göstermek istedim.Msn ifadelerini çok sevimli buluyorum ve insanın ruh halini yansıtan anlamlı ifadeler olduğunu düşünüyorum.Beni youth passport ile tanıştıran ablam,bu sefer benim çok hoşuma gideceğini düşündüğünden ve kokusu da güzel olduğundan youth passport serisinden messengeri seçmiş benim için :)
Youth Passport ürünleri bildiğim kadarıyla İzmir'de sadece Hobi Parfümeri  mağazalarında satılıyor ve bu ürünler deo-parfüm olarak düşünülmüş,kalıcılığı çok fazla güzel bir ürün.Ben daha önce yine bu serinin music olanını kullandım ve bayıldım messengerdan daha güzel ama bunun şişesi daha sevimli :)

8 yorum:

Dengesiz Terazi dedi ki...

valla bu insan zekasına hayranım.satışı arttırmak adına neler düşünüp üretiyorlar.bencede şişe çok sevimli acaba istanbulda varmı?

Fulyanna dedi ki...

Reyhan ablam;evet bişi alırken dış görünüme de dikkat ediyoruz ister istemez ama ben şahsen dışı güzel die içini beğenmediğim bişiyi de almam msn ifadelerini yemiycem neticede :D
Kokusu da güzel,dışıda sevimli olunca "al beni,al beni" diyolar.Bence İstanbul'da da vardır ama hangi parfümeride satıldığını bulman lazım :)

Dengesiz Terazi dedi ki...

evt bir araştırayım.keşke yazını dün yazsaydın hazır eminönüne gitmişken oradaki parfümerilerden bulurdum:))

Gelin Ayşe dedi ki...

Ayyyy gercekten ne kadar siriiiin :) Ay ben bunu cantamdan hic cikarmazdim herhalde, hatta kullanmaya kiyamadim : ))
Super bisi.

Stil Direktoru dedi ki...

hiç görmedim ben canım ama merak ettim

S€n@ dedi ki...

bu deoyu bende kullanıyorum ve memnunum çok kalıcı..
orjinal kokularn versiyonlarıymış ama hangi kokuların versiyonu olduğunu bilmiyorum,satıcıda bilemedi;( pembe renkli olan secret in hangi koku olduğunu bilmek isterdim..

Fulyanna dedi ki...

Sen@ hoşgeldin :)

Evet,orjinallerin versiyonu olduğunu bende sonradan öğrendim.Kullandıklarımı bende sordum ve aynen parfümeri çalışanı bilemedi.

Hobiye uğrarsam bigün secreti sormak aklımın bi köşesinde olsun belki onu bilir :)

Fulyanna dedi ki...

Sen@ Hanım;umarım bunu görürsünüz :)

Bugün Hobi parfümeriye uğradım ve sizin için Secret'ı sordum.

Chanel Chance(şans)ın çakmasıymış :)