18 Kasım 2009 Çarşamba

Sinangil Unlarım Geldi



Uzun zamandır bloglarda görüyordum herkese unlar geliyordu.Ben de Sinangil ile iletişime geçip bu unları neye göre yolladıklarını(blog sahibesi mi olmak gerekli ya da yemek bloğumu tutmak gerekli bilemediğim için)sordum hatta kendilerine küstüğümü belirttim :) 2-3 gün sonra yani dün unlar kapımdaydı.
Sinangil'e ilgisinden dolayı teşekkür ediyorum.Ben hazır kekunları kullanmıyordum açıkçası ama hazır kekunları gerçekten güzelmiş.Gelen unlardan limonlu kek ununu kullandım hemen.İçine limon kabuğu rendesi bile gerektirmiyor kendiliğinden mis kokulu bir kek oldu.Üstelik içine kabartma tozu ve vanilya filan koymanıza gerek yok.Keki gösteremeyeceğim çünkü tad olarak güzel olsa da görünüş olarak pek bir kötü oldu;ya fırından dolayı ya da benim kullandığım silikon kek kalıbından dolayı mı bilemiyorum-gerçi her türlü değişik kek kalıbı denemişliğim var ama sonuç pek değişmiyo- ama ben keki güzel tutturamıyorum.Ya taşıyo ya yanıyo ya içi pişmiyo :) ama bir gün güzel kek yapmanın da hakkından geleceğim.Daha 10 kg unumuz var :D tutturana kadar deniyecem.

6 yorum:

Yusuf Emrem dedi ki...

yaa bana niye 3 parça gönderdiler kıskandım valla:(((((((((((((((

reyhan

Fulya Bozkurt dedi ki...

Reyhan ablam sen numune istedin heralde bilemiyorum ki.Ben direk bloglarda gördüğüm paketlerden bahsettim ve herkese yolladıklarının aynısı geldi bana da.

Bekir Birincioglu dedi ki...

Bedava un "baldan" tatlidir derler, bizim buralarda hic böyle seyler olmuyor, Türkiye'ye gerimi dönsek acaba :-))
Saygilar

Fulya Bozkurt dedi ki...

Bekir Abi,ben baldızın baldan tatlı olduğunu duymuştum da bedava unun baldan tatlı olduğunu ilk kez duyuyom :)

Tabi canım bedava herşey insanoğlu için tatlıdır herzaman :D

Nur dedi ki...

Bayram üzeri iyi olmuştur negüzel valla güle kullan canım benim :)

Fulya Bozkurt dedi ki...

Kıs senmin o profil resmin değişmiş tanıyamadım dedim kim bu capon :D