15 Şubat 2010 Pazartesi

Pembe Patikler(çarıklar)

Teknoloji velinimeti facebook saolsun.Sayesinde ilkokul ve ortaokul arkadaşlarımı bulmuş(lisedekilerle hiç kopmadık zaten),bazı arkadaşlarımı beni arayanlara iletişim adresimi vermek üzere vekil bırakarak üyeliğimi kapatmıştım :)

Ortaokuldan çok sevdiğim üç arkadaşımla görüşüyoruz(12 yıl aradan sonra)bayadır.Biri evlendi birini henüz yüzyüze görmek nasip olmadı.Diğer arkadaşla birlikte evli olan arkadaşımıza oturmaya gittik geçen gün.Kendisinin çok güzel elişleri var bu patikleri de örüp satıyormuş.Kızlar istediğinizi beğenin ve içinden alın dedi biz hemen pembe renkli olandan kaptık tabi :)

Ben güzel resim çekemiyorum :( ama bu çarığa benzeyen patikler resimde görüldüğünden çok daha güzel.Ben bayıldım keşke örebilsem :)

Bu arada örgü pek bilmiyorum ama örgücü ablalar bilir onlara tarif edeyim;bebek yeleği yakası örer gibi arttıra arttıra örülüyor dedi.Yanılmıyorsam örülüşü böyleymiş.İnş. ilerde kız evladım olur da bu patikleri ona giydiririm :)

2 yorum:

Hülya dedi ki...

Canım cok begendımya, hele hele su burnuna bayıldım patıgın : )) Cok seker!!

Tijen dedi ki...

Çok şirin olmuş.yapım aşamalrını paylaşabilirmisiniz?