18 Şubat 2010 Perşembe

Sardı Korkular.. :)


Aman sıkıldım.Beklemeyi hiç ama hiç sevmiyorum.Cumartesi günü uygulama sınavı var;şu zabıt katipliği olayı.Aynı şeyleri 2. kez yaşamak çok sıkıcı heleki bu sınava daha önce girip uygulama sınavını geçip,sözlü mülakatta komisyonun sorduğu her soruyu bilip,kılık kıyafet ve davranış biçiminiz gayet düzgün olmasına rağmen elenmişseniz yine uygulamayı geçerim fakat ya yine elerlerse endişesi taşırsınız.Hüsrana uğramak kötü bişi.Kazanamamış olsaydım derdim daha önce başaramadım bu sefer yaparım filan fakat kazanıpta elenince bir belirsizlik oluyor.Zaten nerde komisyonla alım varsa bu tamamiyle o komisyondakilerin kararına bağlı.Evet sonuç 3 beyefendinin ağzından çıkacak karara bağlı(İzmir Cumhuriyet Başsavcısı,Adalet Komisyonu Başkanı,Hakim)şimdi gidip bu amcaların elini mi öpeyim(bu arada çon tonton çok iyi insanlar hiç öle korkutucu bir yanları yoktu espri bile yapıyorlardı) sayın başsavcım valla bu işe  ihtiyacım var artık kendimi ispat etmek istiyorum,bak bu sınava yazın da girmiştim beni yorup durmayın ya alın ya da bida alım yapmayın,madem bida alım olacaktı bu 90 kişiyi de nie yazın almadınız Adalet Bakanlığı ne akla hizmet ediyorsun mu diyeyim.Saçma sapan işler.


İçimde biraz ümit vardı yazın yazdım geçtim şimdi yine geçerim diyordum fakat sınava başvuru yapan kişi sayısının 1142 kişi olduğunu görünce :S biraz ümidi kestim.


Yazın kadrolu ve sözleşmeli olmak üzere alım vardı ben kadroluya başvurmuştum ve başvuru yapan 450 kişiydi.Sözleşmeliye başvuru yapanlarsa 950 kişi filandı.


Kadrolu 40 sözleşmeli 150 kişi alınacaktı.
Yani sözleşmeliye başvuranlar benim rakibim diildi onlar kendi içinde değerlendirilmişlerdi.Şimdiyse sadece sözleşmeli kadro açmışlar ve alacakları kişi sadece 90 :S


Sadece sözleşmeli kadro açıldığı için herkes buraya yığıldı tabi :S  2 gündür rakiplerimi de göz önünde bulundurarak bu işe alınma yüzdesini hesaplıyorum da :D


Gerçi şöle bi durum vardı yazın 450 kişiden sadece 179 kişi uygulamayı geçebilmişti.Pek çok kişi kendini zaten baştan elemişti :)


Umarım bu sınavda da kendi kendini eleyen arkadaşımız çok olur da biz de daha az rakiple yarışırız :) neyse hakeden kazansın tabi.Önümüzdeki 10 günlük süreçte hayatımın bir dönüm noktası olabilir evkızıyken  zabıt katibi olabilir ya da yaşadığım rutin hayata devam edebilirim.Kurbanlık koyun gibi diken üzerinde yaşıyacağım bir 10 gün var önümde.Üstelik kazananlar Mayıs ayında göreve başlıcakmış.Mayıs;doğduğum ay ve sevmediğim kış ayından çıkış,baharın müjdecisi(çiçekler açıyor,kuşlar ciyk ciyk ötüyo ne güzel)olduğu için en sevdiğim aydır.O ay göreve başlarsam şayet kendime bir doğumgünü hediyesi vermiş olacağım.


Umarım sınav esnasında güzel bir klavye denk gelir ve parmaklarım da hızlı hızlı çalışır.O anki gürültü,kalabalık,klavye vızırtısı beni etkilemez gayet geniş bir insanım :) hade bakalım bana şans dileyin.

Hiç yorum yok: