7 Nisan 2010 Çarşamba

Çiçeklerin Buluşması :)

Bugün deyim yerindeyse tam bir çiçeklerin buluşması oldu :)

Facebook(üye değilim) sayesinde bulduğum ortaokul arkadaşlarımla sık sık görüştüğümüzü daha önceleri yazmıştım.Orada bahsettiğim yüzyüze henüz görmek nasip olmadı dediğim arkadaşımızı görmek bugün nasip oldu.Arkadaşımızın ismi Menekşe,ben deniz Fulya diğerleri Filiz ve Çiğdem olunca harbiden çiçek isimli kızlar bir araya toplanmış olduk :D iyi ki sınıfımızda Yasemin,Gül,Lale filan da yokmuş ha :)


12-13 yıl aradan sonra bir araya gelmek hiç şüphe duymadan sırrını paylaşabileceğin insanları bulmak mükemmel bir duygu.Bugün çok güldük Allah ağlatmasın ama :) arkadaşımızın anneciği Necla teyzeciğimizi(bugün ilk kez tanıştık) bile gülme krizlerine soktuk o güya bizi başbaşa bırakıp komşuya geçicekti ama gidemedi bile hatta ve hatta bizi duraktan yolcu etti,kopamadık :) Birdahaki sefere annelerimizi de götüreceğiz beraberimizde :)

Menekşe bugün beni çok güldürdü ve mutlu etti saolsun :)

Fulyacım sen bana yıllar önce bir kart yapmıştın hala saklıyorum dedi ve çıkardı :D



Allah'ım yarabbim baktıkça gülmekten ölüyorum :D ve neredeyse 13 yıllık bir defter yaprağının bunca yıl böyle özenle muhafaza edilmiş olmasına şaşıyorum ve seviniyorum.Gerçi benim ilkokul hatıra defterim bile hala durur birgün hatıralarla ilgili bir yazı da yazacağım ne zamandır aklımda zaten.

Ben resim çizemem fakat bunu sanırım kopya ile çizmişim; bu dinazorlan pikaçu arası neyüdüğü belirsiz yaratığı ben yapmışım düşünebiliyonuz mu hafızam çok kuvvetlidir fakat bu hatırlamadığım bişi olduğu için çok sevindim.
Resim üzerine baya bir güldük

Filiz:Fulya,yaa bu resmi sen mi çizdin?

Fulya:Evet ben çizmişim noldu le :) ( içimden;resim çizemediğimi biliyorlar ya  buna rağmen "ayy kız ne güzel çizmişin" diyecek sanarak)

Filiz:Hayır yani kopyayı bile çok kötü çekmişin de :D

Fulya: :D:D:D

Bu arada pikaçunun telif hakkını alacağım;bakın pikaçu çıkmadan yıllar önce ona  benzer bir yaratık çizmişim  çünkü :D

Hele içine yazdıklarıma yerlere yatarak güldüm :D





I LOVE YOU .. :D :D :D

Kalp çizip oklarla harf bile yapmışım.Kabul edin hayatınızda bu kalp çizme,ok çıkarma ve ay lav yu yazma kıroluğunu bi kez olsun sizler de yaptınız dimi hadi hadi saklamayın :D Ama olur o kadar ya bunu yaptığımda sanırım 13 yaşında filandım :)

ay lav yuuuu ay lavv youuu yes ay duuuu yes ay duuuuuuuu :D :D :D şimdi gülmekten ölücem krizim tuttu.

Not:İmzamı taklit edip başıma iş açmaya çalışmayın çünkü imzam bu değil insan büyüyünce imzası da değişiyomuş bugün bunu da öğrenmiş olduk :D  imzaya bak hizaya gel fuuuu die uzayan bişi :D

3 yorum:

éLLa dedi ki...

ben de uye degilim facebook'a.. uyuz oluyorum herkes uye diye ama söyle bi baska acidan baktigimizda aslinda eski dostlari karsimiza cikariyor olmasi hos bi unsur.

Fulya Bozkurt dedi ki...

Ella;evet siteyi ne amaçlı kullandığın çok önemli.

Ben 2 sene önce arkadaşlarımı bulup kapattım.Beni arayanlar onlardan ulaşabiliyorlar.Zaten de hayatımda izini kaybettiğim çok insan yok yanımda olmasını istediklerim zaten hep yanımdalar ama işte o yaşlarda çok fazla iletişim aracı olmadığı için kopukluk oldu fakat telafisi çok güzel geçiyor :)

Adsız dedi ki...

fulyacımm uzun süredir girmemiştim sitene aklıma geldin bi bakayım dedim hayırlı olsun ablan adına sevindim Allah gönlünüze göre versin. çiğdem'i de gördüm burda çifte katlandı tebessümüm çiğdem de benim ilkokul arkadaşımdı görüştüğünüzde bendende bol selm ilet annene babana ablana çok slmlar öpücükler.

sibel