26 Haziran 2010 Cumartesi

Bir Mim(bir mimdir iki mimdir :D)

Ay bu mim olayına bir başlık bulamadım iyi mi :)

Bir mimdir,iki mimdir die şarkı söylüyorum salak salak ha neyse mim'e dönelim :)


Ne güzel biri bana laf atsa da konuşsam die bekliyordum.Susunca tüm devrelerim bozuluyor da :D

Sevgili Sevda dan gelmiş bu mim;teşekkür eder ve cevaplarımızı veririz.

FELSEFEM:Hiç bir konuda ortam yoktur,bişi benim için  ya vardır ya yoktur(çok kötü bir huy)

HAYAT:3 günlük dünya

ÇOCUKLUK: sarı civciv kafalı,kocaman yeşil gözleri olan "ben" :D

GÜNEŞ: Yakıyor ama onu yağmura değişmem

GÖZLER:Küçükken hep dalga geçerlerdi ben de üzülür,ağlardım ama eşşek gözlerim çok sağlıklı ve yeşil oldukları için şükrediyor ve çok beğeniyorum.Ahh benim eşşek gözlerim :D

YILDIZLAR:Balkonda otururken kafamı kaldırıp muhakkak bakar,aklımdan geçen birileri varsa acaba onlar onu nasıl görüyor die düşünürüm.

GÜZELLİK:Benim kalbimden bahsediyoruz galiba :D


SEVGİ:İlk blog arkadaşım,aradan 4 yıl geçmesine ve benden yaşça çok büyük olmasına rağmen beni bayramlarda bile arayan benim için çok özel insan.
siz duygudan bahsediyorsunuz ama ben Sevgi diince aklıma geleni yazdım kusura bakmayın :D

AŞK:Hiç bir erkeğin bana olmadığı şey :D :S

ERKEKLER:Önceden evlilik düşüncesi taşıyordum ve benim için çok önemliydiler ama artık CANLARI CEHENNEME(hepsinin köküne kibrit suyu) :D

SAVAŞ:Keşke hiç olmasa..

AĞLAMAK:Sümüklü böceğin tekiyim,çok ağlarım :)

DENİZ:Yaşadığım şehirde olmazsa olmaz..

AYNA:Söyle bana benden daha güzel var mı ?  (tabikim yok :D)

HAYAL:Çok kurarım

Hiç yorum yok: