4 Şubat 2012 Cumartesi

Rekorumu kırdım galiba :)


Bu post sizler için bir anlam ifade etmiyecek ama benim rekorum ve şu görüntü benim için çok önemli.Üstelik bu süreçte beni kamçılayacak bir kare.Sürekli gözümün önünde olmalı şu kalan süreçte.

hım neyden bahsediyorsun ne zırvalıyorsun :)

şimdi 18 ve 19 şubat tarihlerinde adliyede olacağım malum zabıt katipliği sınavı var.Daha önceki girişlerimde 107,89,72 ve 76 kelime ile elenmiştim hep.
107 yazdığım sene sözlü mülakata hak kazanmış izmir cumhuriyet başsavcısının karşısına çıkma şerefine nail etmiştim kendimi :D fakat nasip diilmiş sözlü mülakattan sonrası olmamıştı.

hayatım boyunca 5 kez üniversite 4 kez kpss 4 kezde zabıt katipliği sınavıan katıldım.bu hayat memat meslesi olan çok mühim sınavların hiçbirine de çalışmadım az biraz tembelimdir de.Sadece barajları aşabildim.Allahtan kpss de  barajı aştımda bu sınava katılma hakkım oldu en azından.

Böyle boş boş oturmakla olmuyor özel sektörde de çalışabileceğimi sanmıyorum pek.Elimde bir meslekte olmadığı için işim hakkaten zor zaten.Hoş bu işte çok kolay bir iş diil ama olursam ne mutlu bana yani.Bana da uygun yani parmak hızıyla alakalı bir iş neticede.

ilk defa bir sınavı ciddiye alıp çalışıyorum.
bu sınavda 3 dk da en az 90 kelime yazmak gerekli.
çalışmalarımı www.katipler.net/on-parmak burada yapıyorum.Site yöneticileri çok güzel hazırlamışlar.Sınavdaki kulak tırmalayan ve insanın dikkatini dağıtacak klavye vızırtısını bile arka fona koymuşlarki o tıkırtı eşliğinde gerçekten sınavdaymış gibi çalışma imkanı sağlamışlar.Herşey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş süper yani :)üstelik bu yıl çok güzel bir işe imza atmışlar.Ülke genelinde herkes online sınava katılıyor.Gün içersinde belli saatleri var o saatte  sınav için bilgisayarı açıyorum sanki gerçekten sınava giriyormuş gibi :) sıcağı sıcağına sonuçlar açıklanıyor ve kim kaç kelime yazmış bir ön araştırma yapmış oluyoruz.Benim bugünlerdeki eğlencem bu hergün 2 saat kadar klavye çalışıyorum :)

163 leri hiç görmedim gözlerim yerinden çıkıcaktı zaten bu kadar kelime yazdığımı görünce :D

Normalde 110 ve 150 arası seyrediyorum.sınavda bu kadar çıkmaz çünkü ordaki platform biraz daha farklı metni kağıttan okuyorsun burda ise ekrandan okunuyor.Üstelik adliyedeki klavye tuşlarını sevmiyorum benimkinden farklı ve o klavyeler benim için daha zor.

ülke genelinde 1147 kişi katılmış ve ben kulağımda bangır bangır müzik eşliğinde üstelik 2 parmakla 59. sırayı kaptım :) bu hakkaten iyi bir rekor Allahım ya şu kadar kelimeyi sınavda yazsam keşke;bu çünkü izmirde ilk 5'e girmek gibi bir anlam taşıyor :) çünkü gerçek sınavda 180 -160 lar tek tük çıkıyor ben şimdi parmaklarımı öpüp onlara şans dileyip çalışmaya devam ediyorum siz de bana dua edin olur mu :)

6 yorum:

Elif Ayvaz dedi ki...

Bol şans. Umarım geçersin sınavı.

Gelin Ayşe dedi ki...

hadi hayirlisi, basarilaaaar.

Unknown dedi ki...

parmaklarına kuvvet:D
inşallah kazanırsın hayırlısı ile.

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

gunaydın başarılar dılıyorum ınsallah kazanır ıyı haberler yazarsın

renkli kuşla herşey tadında dedi ki...

ne güzel ifade etmişsin o çaresiz sınav yıllarını,Allah gönlüne göre versin inşallah önce iş sonra hayırlı eşin olsun :)

darkolivee dedi ki...

gerçekten özel sektörde çalışmak çok zor, evli ve çocuğun varsa daha da zor, allah herkese kolaylık versin...

başarılar diliyorum canım, çabalarının mükafatını alırsın inşallah...

sevgiler