18 Şubat 2012 Cumartesi

Yine bi cacık olmadı

Sınavdan çıktım geldim :)
Bu post hem sınavımın nasıl geçtiğine dair  blog arkadaşlarıma haber verme ama en önemlisi de netten bu işi araştıranlara bilgilendirme olsun.

75 kelime filan ile elenicem sonuçlar 2-3 güne kadar açıklanır ama neticenin bu olacağından eminim.

Yarın yine sınav var  ama onunda bu ayarda geçeceğinden eminim :)

Başarısızlığı kendim dışında başka yerlerde aramam hiçbizaman tabiki yazamadım ve elendim ama şöle bir durum vardı bu sene.
Bundan önceki yıllarda İzmir adliyesindeki komisyon noktalama,büyük küçük harf aramıyordu.Üstelik uygulama sınavını geçsek sözlü mülakatta kiminle nasıl tavırlarla ve nasıl sorularla karşılaşacağımızı az çok biliyordum.Hatta eski komisyon çok babacan tavırlı güleryüzlü insanlardan oluşuyordu eski izmir cumhuriyet başsavcısı ve adalet komisyonu başkanından bahsediyorum..Bu da insanın stresini azaltan bir durumdur.Uygulamada noktalamaya dikkat edilmemesi ise ter dökenler için çok keyifli bir durumdu işimiz daha kolaydı :)

Birkaç gün önce izmir adliyesinin web sitesine bir bakayım dedim duyuru var mı ne görsem iyi :) tayinler dolayısı ile izmir başsavcısı ve diğer komisyon üyeleri değişmiş :S diyarbakırdaki sayın başsavcı izmire tayin olmuş.Dur dedim yeni savcı kimdir nerelidir ön araştırma yapalım.Nette bitakım haberler okudum dolayısı ile biraz korktum eskisi gibi rahat değildim.üstelik yanılmıyorsam hani bizim bloglara yasak getiren ve biz blog alemini isyan ettiren duruma imza atan kişiydi yeni savcımız :)

hatırlarsanız yasak diyarbakır cumhuriyet başsavcılığındandı ben öle hatırlıyorum.Yani bize yasak getiren şahsı bugün yakınen gördüm  kendisi de babacan tavırlıydı ve sınavdan önce -bugüne kadar rastlamadığım bir durumdu- çok disiplinli biri olduğu için 40 kişilik gruplara aynı şeyi defalarca tekrarladı sınavda şöle yapın böle yapın bana sormak istediğiniz bişi var mı diyecek kadar yakın davrandı ve noktalamaya dikkat edin uyanlıklık yapmayın büyük küçük harf nokta virgül hepsini istiyorum dedi.

Bu izmir adliyesinde girenleri baştan eleyici bir durumdu çünkü biz izmirliler daha önceki komisyonun rahatlığına güvenip ona alıştığımız için noktalamasız çalışma yapmıştık.Savcının değiştiğinden de herkesin yeni habberi olmuştur zaten.Ben daha  bi kaç gün önce öğrendim ve forumlarda diyarbakırdan girenlerin noktalamaya çok önem veriyor izmirliler bu şekilde çalışsın die uyarılarda bulunduğunu okumuştum hakkaten de öyle oldu.

Ekmek artık aslanın midesinde filan dil sanırım boşaltım sistemine geçti işler daha da zorlaştı. Başarısızlığımı buna bağlamıyorum ben ama İzmir adliyesinde sınava girecek olanlar noktalamaya büyük küçük harfe dikkat ederek çalışsınlar çünkü yeni komisyon böle istiyor.Ve yeni savcımız hakkaten daha zor birisi :)sözlü mülakatında çok sert geçeceğine eminim iyi çalışın(sanki ben sınava girmiyom) yani ben de çalışayım tabi hep birlikte çalışalım işte :D 

Bu arada Kocaelinde sınava girenler bizim savcı size gelmiş şanslısınız kıymet bilin sevinin yani :)

1 yorum:

darkolivee dedi ki...

aa bloga daha yeni yeni açılmışen o yasak tekrarlanmaz inşallah :((

mülakatta başarılar diliyorum canım, bende izmirliyim ama adliye sınavından filan haberim yok :)

sevgiler