16 Mart 2012 Cuma

Arkamdan Bir Atlı Geçti :)

Dün ilaçlarımla tanıştım.Tedavi başladı ve artık onlarla uzun süre belki senelerce belki ömrümün sonuna kadar birlikte olucam bilmiyorum.
Gerçekten şükürler olsun çok iyi geldi bu bana resmen enerji doldum.Hayat enerjisi zaten fazlaca vardı ama bünyem bedenim o hıza ayak uyduramıyordu yoruyordu beni.
Dün dışarı çıkmıştım peşimden atlı koşturuyormuş gibi hızlı yürüyebildim gerçekten dün ve öncesi arasında çok ciddi fark varmış bunu gördüm.Bünyem çok fazlaca kansız kalmış sanırım.Demir eksikliği vejeteryan beslenenlerde daha kolay ortaya çıkıyormuş ben vejeteryan diilim ama ona çok yakınım.Neyseki demir hapıyla enerji alıyorum :)

Ben sabahları kalkar kalkmaz kahvaltı ediyorum çünkü ben uyurken annem kahvaltıyı hazırlamış uyan die sesleniyor oluyor ve uyanıp hemen kahvaltı ediyorum.Tiroid hapını kahvaltıdan en az yarım saat önce içmem gerekiyormuş bu nedenle saatimi kurup yatıyorum hapı içip tekrar yatıyorum bu düzene kısa zamanda alışırım heralde.Demir hapındaki tek sıkntımda ilacın etkisini azaltmaması için süt ve süt ürünleri,çay gibi şeyleri daha dikkatli kullanmak gerekiyor sanırım o nedenle akşam yemeklerinde çok sevdiğim yoğurda biraz mesafe koyucam kahvaltıda peynir filanda sanırım.Böle işte bu yaşam şekline alışıcam :)

Gönül isterdiki bedenim kendiliğinden enerjik olsun ama dışardan ilaç takviyesi uzun bir süre şart.Olsun ya ben dünden beri kendimi temel reis gibi güçlü hissediyorum bu durum evdeki işlere de yansıdı temizlik yaptım keyifle.Şimdilik memnun ve mutluyum :)

1 yorum:

Mutfaknotlari dedi ki...

rabbim şifalar versin