1 Temmuz 2012 Pazar

Bekle geliyom :)

O bir İzmir'li..
Beni bekle geliyorum yazıcaktım ama konuştuğum gibi yazayım düzeltmiyim bu sefer dedim :)


Biz böle konuşuyoruz; geliyom, gidiyom, seviyom, yapıyom gibi :)
Böle konuşan birine rastlarsanız bilin ki İzmirlidir :D
Bizi konuşmalarımızdan ayırt edebileceğiniz bariz belli detaylarda var; mesela  simite gevrek, çekirdeğe çiğdem, mısıra darı, çamaşır suyuna klorak diyen biri de kesinlikle bir İzmirlidir :)

Geçen hafta hiç blog okuyamadım birikti bu durumu bir an önce düzeltmem lazım. Geçen hafta yoğun ve keyifliydi ama blogtan uzak kaldığıma üzüldüm açıkcası. Ablam tatilden döndü ve oradaki emaneten yaptığım görevimi teslim ettim yarın yeni işime başlıyorum hayırlısıyla. Oradaki düzeni oturtunca blog okumaya bol bol vaktim olacaktır inşallah :)


Bekle beni en kısa zamanda dönüyom :)

4 yorum:

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

benim de eşim izmirli olduğundan alışkınım bu konuşmalara :) yeni işin tekrardan hayırlı olsun :D

firdevs dedi ki...

hadi bakalim bekliyoz :p

Fulyanna dedi ki...

Hamidecim saolasın evet kız eşinden aşinasındır, belki sen de öle konuşmaya başlamış bile olabilirsin:D

Aslında çok dikkat çekici bir farklılık olduğunu bilmiyordum ama yıllar önce hani BBG evleri vardı o evde İzmirli bir kız vardı ve konuşurken kardeşine kardeşim seni öpüyom demişti ve sunucu gülmüştü öpüyom diince :D yani o an anladım ki biz İzmirliler değişik konuşuyoruz :D

Firdevs; hemende belli ettin İzmirli olduğunu bak ağzından kaçtı bekliyoz :D

Naz dedi ki...

Izmirli oldugundan seni severek takip ediyoz Fulyannacim:) Ben de farkli konustugumuzu esim ,annemin sivesini garip bulunca farketmistim aa hakkaten annem siveli konusuyomus yaa diyerek:) Ah ah sari plastik siseli Kolarakimi ozledim ben:)