3 Temmuz 2012 Salı

Keyifli Şeyler..

Ben gerçekten rüyada gibiyim. Patronum arayıp p.tesi geliyorsun die kesin konuşmasını yapınca kesin mi die sordum şakası mı olur işin diince kendime geldim :)

Gerçekten şaka gibi; Allah nazardan saklasın ama ben zaten nazardan dolayı bazı şeyleri kaybettim bu hayatta ama artık kaybeden diil kazanan olucam belki bu iş benim ilk kazandığım şey olmuş olabilir şimdiden şımarıklık yapmıyım ama sonunun hayırlı olmasını diliyorum tek istediğim bu sefer bu işte uzun soluklu muvaffak olabilmek ;)

Bu güzel konum için çok bekledim ve sonunda rüya gerçek oldu aslında beklediğim bu diildi sadece hayırlı bir iş kapısı diledim hep; ölsem aklıma gelmezdi eski patronumun yeni mekan açacağı çünkü benim ilk işim de zaten yeniydi aynı burdaki heyecanları orada da yaşamıştım ama burası bi adım daha önde çünkü buranın badanası, tadilatında da varım. İşyerimizin telefonu, bilgisayarı, tabelası(ki bugün şirket ismi için görüşme yapıldı ama Ader sanırım kullanımda olan bir firmaymış bilemiyorum şirketimizin adı ne olucak :) kartviziti, faturası hiçbişiyi yok henüz :)
Yarın da maliyeden geliceklermiş galiba :)


Bomboş sıfırdan başlamak harika bir duygu. Hani insan yeni evlenirde ev tutar içine tadilat yapar aynı öyle şeyler yaşıyorum.

Bu ara anlatıcak bişi yok hayatımda sadece mesai vakti atraksiyonlu geçiyor ama yedim içtim zıçtım tarzı otu boku yazmak istemiyorum. Genel şeylerden bahsedicem. Bu sıra hayatımdaki tüm atraksiyonlar mesai vaktinde olduğu için  bi süre kafanızı işim, işyerim ve yaşadığım güzel heyecanlarla mikebilirim sölim yoksa blog öksüz ve postsuz kalıcak:)

Dün gündelikçi kadınlar gibiydim patronlarım saolsunlar gittiler vileda ve çok çeşitli deterjanları toplayıp geldiler :D temizlik bezini bile paketinden açıp kullananın ilk ben olması, herşeyin benim düzenimde olması mükemmel  :)

Mis gibi kloraklarla, deterjanlarla heryeri parıldattım, kaba pisliğini aldım, mikrobu kırdım en azından :) kapıları sildim pencereleri sildim işyeri 2 oda 1 salon gibi baya büyük haliyle yeni ev tutmuşuz da orayı temizliyor gibi bir durum yani :)


Bugünse klimalarımız takıldı, lambalarımız değişti ustalar vardı yarın badana olucak sonrasında  bilgisayar, sebil,  çay demliyecek bir alet, kahve yapma makinesi ne gerekiyorsa ve büro malzemeleri delgeçmiş, kalemmiş, not defteriymiş,dosyaymış ne gerekiyorsa tek tek alınıcak:)

Sizin anlıyacağınız işyeri düzüyoruz :)

İşyerinin ilk hediyeleri bendendi; nazar değmesin die nazar boncuğu ve bereket için fil sürüsü aldım birde patronlarıma küllük :) dükkanın daha çok eksiği var mesela henüz çöp kovamız ve süpürgemiz yok hayırlı olsun hediyesi olarak alınsa hiç fena olmaz :D


Bende kendi masamı süslücem :) bugün masaya sarılıyorum bu benim masam diyorum milleti güldürüyorum:D

Aslında öle bi resim çekilip şuraya koysam çok komik olucak yaparım  bigün :)

İnanılmaz keyifli bişi bu ya handaki herkes hoşgeldiniz, hayırlı olsun, dükkanın sahibi misiniz diyor ben böle evimmişcesine temizlik yaptığım için :)

Hayır ben elemanıyım , içimden de ceosuyum diom :D
Burası giriş yani benim odam, masa da tabisi benim masam :)

Bu masa olayının bir hikayesi var aslında eski işyerimde bi tane masa vardı ve ben orada oturuyordum patronlarım genelde şehir dışında oluyorlardı ama geldiklerinde ben ayakta kalıyordum bana ayrı masa hazırlanıcaktı 6,5 ay emek verdim ve dükkan içinde yeni düzenlemeler olucaktı; Ssk'ya hak kazanmışken, ayrı masam olucakken işten kovulmuştum ve bunlar nasip olamamıştı.

Benden sonra gelen eleman kurulu düzene gelmişti ve benim hakettiğim masa
o dükkanın hiç bir oluşumunda orada olmamasına rağmen ona nasip olmuştu. Zorluğu çeken emek veren bendim oysaki.

Gerçi o masayı kullanan şahıs daçok iyi biri; o kızın suçu yok yani seviyorum seni T. :)

İşte bu sebeple ben dükkana adım atar atmaz patronumun bana ilk gösterdiği şey bu masa oldu ve bu masa senin masan dedi vurgulayarak işte bu masa benim için bu sebeple çok önemli insan işinde yeterki mutlu huzurlu olsun ben yerde bile çalışırım sorun diil ama insanın emek verip kovulması tam bişilere hak kazanmışken kıymeti bilinmemesi hoş olmuyor. Ee Allah büyük diyoruz ya hep işte bölesi bi duruma çok yakıştı galiba.



Gelenleri ben karşılıcam benim odama bir koltuk takımı da alınıcak galiba misafirleri ağırlamak için :)

Benim sağımdaki kapıdan patronların odasına geçiliyor. Şu an benim odamda emaneten duran masa da oraya geçicek.


Patronların odasından da depoya geçiliyor buraya mallarımızı yani gözlüklerimizi koyucaz ve ben kolilerimi burada yapıp optiklere yollıcam :)
Türkiyenin pek çok yerindeki optikle temas halinde olucam :)
Hakkat ceo oldum nan ben :D



Büro tutulduğunda bu bitki içindeymiş eksi kiracılardan kalmış.
Patronum her tuttuğum büroda bi çiçek çıkıyor karşıma Allahtan, bu bitkiyi yeşertelim, bakımını öğren ne severmiş bu bitki dedi :)

Ader Optikle birlikte bu bitkiyi de yeşerticez, büyütücez ama ben çiçekler ve bitki bakımı konusunda uğursuzumdur :)

Her çiçeği soldururum lütfen yardımcı olun bu ne bitkisidir adını bilen varsa yazsın yada ne kadar sıklıkla sulamam gerektiği konusunda bilgi sahibi olan varsa.. :)
Şimdilik hergün suluyorum umarım ölmez :)

6 yorum:

Begüm Eryıldız dedi ki...

hayırlı uğurlu bol bereketli olsun canım işin:)

Mehtap dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun işiniz.Rabbim işlerinizi kolaylaştırsın, daim kılsın

BİR GÜZELLİK YAP-BURCU dedi ki...

Hayırlı olsun tatlım,hayırlı işler dilerim:)

Dilekce.. dedi ki...

hayırlı olsun öyleyse, kapıdan besmele ile girersin bereketine bereket katarsın :)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun çalışma günlerin de böyle heyecanlı mutlu geçsin inşallah :)

nazli dedi ki...

Her yeni başlangıç gibi çok heyecanlı, bu kadar sevdiğin ve istediğin bir başlangıç yapıyor olmak ise daha da mutluluk verici, herşey dileğin gibi olur umarım. Sevgiler...