25 Kasım 2012 Pazar

Fulyannasın madem, öğüt ver her dem :)

Serde var Pollyannalık, ee blog adımızda karakterimizle müsamma madem Fulyanna, başlayalım öleyse.. :)

Sözlerime, haşa! , ben ulvi bir güç değilim, psikolog, yaşam koçu filan hiç değilim sadece içinde fırtınalar kopmasına, bazı konularda kendi başına bile sürecek merhemi olmamasına rağmen tamamiyle yaradılışından ötürü-ki bunun için hep şükrederim-mutlu, pozitif biri olarak birilerine belki yardımım dokunur, belki sözlerim yarasına rmerhem olur die ve herşeyden önemlisi kendi iç döküşüm, rahatlamama sebep olduğu için bundan sonra Fulyannadan incilerle size ses vericem.. Birilerinden öğüt alıp, yaşanmışlıkları dinleyip kendi hayatıma anekdotlar alan biriyim; kim sevmezki mutluluğa dair bir ipucu varsa edinmeyi :) işte bu sebeple yazacağım artık bunları..

Sizlerin de yaptığından emin olduğum ve benim hayatımın belki de şifresi diyebileceğim şey; Şükretmek


Her gece kendimle başbaşa kaldığımda nefes aldığım, hayatta olduğum için şükrederim; her canlının ölümü tadacağını biliyorum evet ama ben yine de anne, babam ve ablam sağ olduğu için şükrederim. Hatta bu liste uzar Allah'ım ananem, dayım, akrabalarım, komşularım, arkadaşlarım, işverenlerim yok sen hiçbirini de başımdan eksik etme die dua ederim :) o an tüm tanıdıklarım film şeridi gibi geçer gözümün önünden ve dualarımla onları da kurtarmaya çalışırım :)

Neyse tamam bu kadar çok seçme hakkım yok biliyorum aralarından üçünü bari kurtarayım annem, babam, ablam diğerlerini kaybetsemde çok üzülürüm ama önceliğim bunlar diyorum :)

Sağlığım yerinde olduğu için ki pek çok kronik rahatszlığa sahip marazlı bir bünyem olmasına ve ömür boyu her sabah uyandığımda elimi yüzümü bile yıkamadan içmek zorunda olduğum tiroid hapım olmasına rağmen çok sağlıklı olduğum için şükrederim :)

Sonra başımızı sokacak bir evimiz olduğu için ki bu ev öyle çok ahım şahım diil bildiğin eski, 35 yıllık bir binadan bahsediyorum üstelik tapusu bize ait bile diilama doğup büyüdüğüm, büyümekte olduğum, maneviyatımda büyük yer eden, bana saray gibi gelen,huzur bulduğum yer için şükrederim.

Sıcacık yatağım olduğu için(ki o an yastığma gömülür kendi kokumu koklarım delimiyim ne :D), pisboğaz biri olarak sıcacık bir tabak yemeğimizin olabildiği için şükrederim.

Şimdilerdeyse bir işimin olduğuna şükrediyorum tüm bu şükürleri ederken bugüne kadar bilerek yada bilmeyerek işlediğim kusurlarım günahlarımın affı için de tövbe ediyorum. kötü, düzeltmeyi başaramadığım huylarım içinde ondan, O yüce güçten yardım istiyorum. Ve doğru yoldan ayrılmamam için elimi, omzumu hiç bırakma diyorum ki Rabbim bu iyi niyetli kulunun hep yanında biliyorum ;)  Allah'ım nolur kenafir gözlülerin nazarı değer şimdi sen hep yanımdasın die ama nazardan da sen koru Yarabbim  :)

Bekara karı boşamak kolay derler Fulyacım sen şanslısın, benim anne babam yok,ölüm acısı tattım, yada ayrılar da diyebilirsiniz( felaket örnekleri çoğaltılabilir) size nasıl telkinde bulunabilirim bilmiyorum yada ben o durumda olsam verilen telkinler işe yarar mıydı onu da kestiremiyorum ama benim mutluluğumun şimdilik şifresi bu :)

Hep şükretmek, sahip olamadıklarımla diil olduklarımla mutlu olabilmeyi bilmek. Ve siz siz olun sizden daha güzel giyinen, daha zengini, daha iyi evde oturan, daha iyi bir işte çalışan, daha iyi maaşı olan yada daha mutlu herşeyi yolunda giden biri görür de iç geçirirseniz o an aklınıza sizden daha aşağıda olan insanları getirin ve şükredin  işte o zaman gerçekten çok mutlu oluyorsunuz. Sizleri bilemiyorum ama ben en azından böyle mutlu oluyorum;) 

İlk giriş böyle olsun ne yapmaya çalıştığımı anladınız en azından :)
Aklıma geldikçe, içimdekileri dökme ihtiyacı hissettikçe bu tür paylaşımlara yer vericem.

Ha bu arada bu hayatta kelime sürecek merhem bulamadığım ve beceriksiz olduğum tek konu aşk meşk işleridir bu konularda malesef size verecek bir aklım yok çünkü bu konuları eline yüzüne bulaştıran, erkeklerle ilişki yaşama özürlü biriyim ama güzel bir ilişkim olacağına, dillere destan bir aşk yaşayacağıma ve mükemmel bir evliliğim olacağına ve sizlere bu konuda da nutuk atacağıma eminim :D

Önce söz, nişan, düğün hazırlıkları, gelinliğimden tut da davetiyemi şöle seçtim, düğün mekanım burası olucak, evimde işte bu die her detayı  okuycağınız günler gelicek. Ahh en sonrasında ise  size çocuk bakımından da dem vuracağım :D

Şimdilerde benim tabak çanağıma bakıyonuz ama birgün bebeğin gazı nasıl çıkar, ilk dişi çıktı, bebeğim 6 aylık oldu ek gıdaya geçtik bugün veledime yeni bir çorba yaptım şeklinde postlarda okuyacaksınız :D

Bir de evkızıyken nasıl başarılı bir iş kadını olunur birgün size  bunun da kitabını yazıcam. Söz ilk imzamı siz bloggerlara vericem çünkü siz beni bu kıytırık yazılarımla okumaya başladınız ;)

O günlerde gelecek elbet bekle yavrum :D
Düş kurmak beleş, düş kurmak benim için mutlu olmak demek öyleyse hadi sende kur düşlerini ve onları dile getirmekten utanma, sıkılma haykır hadi onları :)

6 yorum:

Hamide... dedi ki...

bebeğim benim allahın izniyle her istediğine kavuşursun inşallah. şükreden insana allah zaten daha çoğunu verir merak etme...

bir kum tanesi dedi ki...

Şükretmek önemini nasıl da yazmışsın.Bence sen hepsini yaparsın güzel paylaşım sevgiler

BOŞNAK KIZI dedi ki...

ben her zaman herşeyden önce temiz bir kalbim olduğu için içimde kötülük olmadığı için Allaha şükrederim beni siyah ve beyazların arasında beyaz yarattığı için minnet duyarım hep.sen de öylesin ne güzel anlatmışsın bazı insanların dili olmuşsun.Senin için her şeyin en hayırlısı olsun inşallah Allah temiz kalbine göre versin :)

yasemince dedi ki...

Ne güzel,ne içten yazmışsın, her zaman ki gibi.ben çok sevdim,bildiğimiz ama unuttuğumuz farkında olmamız gereken bir konuyu birbirimize hatırlamamız günlerimizin daha hayırlı,anlamlı geçmesini sağlıyor.Ne iyi ettin :)
seninde yazdığın gibi , elimizde olanlar için ne kadar şükredersek hayallerimize kavuşmak o kadar kolaylaşıyor ...
haftan güzel geçsin :)

gökkuşağı pembesi dedi ki...

çok tatlısın sen ya,Allah ne niyetin varsa,kolaylıkla nasip etsin.Evat..herşey şükretmekle başlıyor ve sırayla daha fazlası geliyor ...

Deniz Caglar dedi ki...

Merhaba, bloğunuz çok cici, çok beğendim. Ben de sizi kendi bloğuma beklerim, sevgiler.. :)
www.LensMarket.Com