16 Kasım 2012 Cuma

I ♥ Cupcake

Konumuz aslında masking tape, cupcake diil :)
Hani ben okullar açıldığında kırtasiye malzemelerine duyduğum sevgiden bahsetmiştim ve sevimli bantlar almıştım, nerde kullanıcağımı bilmediğim, hatta kullanmaya kıyamadığım bantlarım :)


İşte nette gezerken bu her şeyi bulan Caponların masking tape sanatını öğrendim ve bazı çalışmalarını inceledim.

Millette ne yaratıcılıklar var bende ise sadece beceri, el yeteneği var; çok üzülüyorum bak ağlıcam şimdi :(

 Aklıma bir fikir gelse çok güzel işler çıkıcak ortaya ama o fikir gelmiyo bana :)

Neyse kendimi çok zorladım kız dedim uydur bişi çıkcak ortaya hatta bu yaptığım şeyi çekiliş yapıp hediye etmek gibi bir düşüncem vardı ama yok dedim bundan hediye olmaz :D

Benim bantlarım masking tape diil sanırım, bantlarım Caponlarınki gibi amacına tam anlamıyla hizmet etmemiş olabilir ama ben masking tape'den ilham aldım :)

Bu da Turkish tape olsun öleyse :D

Gülmeyin nan bana hepinizin ağzını bantlarım bak :D


Allah'ım nolur benim de içime Derya Baykal kaçır; bende üretmek, bişiler uydurmak, yaratıcı olmak istiom lütfennn :)

Öncelikle netten bir cupcake görseli buldum ve çıktı aldım. Sonra elimdeki farklı bantları cupcake deseninin üzerine yapıştırdım. İstediğim renkte fon kartonları ile de zemini hazırladım oldu bana cupcake masking tape çerçeve :)
Ben odamı süsledim bu şirin çerçeve ile sizde ister mutfağınızı isterseniz de çocuğunuzun odasını süsleyebilirsiniz.

Fulya'cım yaptığın şey çok dandik ben gerçek masking tape çalışmalarını  görmek istiyorum diyorsan da al bunlara bak :)




created at: 05/12/2011






Nette masking tape, washi tape die aratırsanız dıy filan da yazarsanız bu çalışmaların daha çoklarını bulabilirsiniz.

12 yorum:

mormenekselerr dedi ki...

ay çok şeker ya anlatım da süper olmuş yaptığın da

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çok güzel olmuş canımm yaa elerine sağlık dediğin gibi mutfak veya çocuk odaları için çok cici olur bu çerçeveler :)

nevrotik dedi ki...

kolay pratik bir çerçeve ama cok cici^^ teşekkürler

çağla deniz dönmez dedi ki...

Bence en şirin olanı senın yaptıgın olmus canım :)

Gülhan Miray dedi ki...

bende derya baykal olmak isteyenlerdenim..:)ama olmuyor olmuyor..
vaa ben bu bantları ilk sizde gördüm çok iyi fikir olmuş:)

Hamide... dedi ki...

ne kaa marifetli insanlar var allahım ben neden böyleyim :p

EsiN (adamutfak.blogspot) dedi ki...

bence kendinize haksızlık yapıyorsunuz gayet başarılı bir başlabgıç çalışması olmuş sizinki de.. devam ettikçe creative ruhunuz canlanır bence:) yeni bir sanat dalı ile tanıştırdığınız için de teşekkürler..

Nuray İnçak dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

Günlükçü Bayan dedi ki...

nereden aldın bunları harika

Fulyanna dedi ki...

Günlükçü bayan tşk ederim :)

Bantları tanesi 25 kuruşa tahtakale'den(1 milyonlukçu tarzı bir yer yani) almıştım.

eloss dedi ki...

merhaba izmir'in neresinden almıştınız acaba bunları adres verebilir misiniz?

Fulyanna dedi ki...

eloss bunları Şirinyer'de Tahtakale'den almıştım.