3 Haziran 2014 Salı

Karaca Home Ve Mudo Concept'ten Seçtiklerim

Karaca Home açıldığında ilk haberi olanlardanım ve bu konuda  fikirlerimi şurada belirtmiştim. Karaca Home ev tekstili konusunda da baya ilerlemiş, benim zevkime hitap eden yeni ürünleri var ve gönül rahatlığıyla artık favorilerime girdiğini söyleyebilirim. Yani Karaca Home'u  da illa gezmeli ve yeni neler var die bakmalıyım :)

Haftasonu Optimum avm'de gezerken beğendiklerimi bakıp bakıp içim açılsın die resimledim :)


 ayaklı stand çok güzeldi bunun pasta tabakları da vardı ayrıca..




Bu kahvaltı setlerinde neredeyse %50 indirim vardı 149 tl'ye inmişlerdi.
hele buna bayıldım..

Bu bardakları da çok sevdim.




Bunlar da Mudo'da aklımın kaldıkları :)


Bu fincanları da ablam fincanlarının arasına ekledi(Karaca Home)

Bu plastik saklama kabını da çok orijinal bulduğum için bana aldı(Koçtaş)



Beni Instagramda takip etmek icin fulyabozkurt olarak oradayim.

12 yorum:

shadoweyes_ontheway dedi ki...

Benim de gözüm gönlüm açıldı ;)

Unknown dedi ki...

gerçekten güzel şeyler varmış, daha gitmek nasip olmadı karacahome'a.

nurselinatolyesi dedi ki...

Hepsi de çok güzelmiş,saklama kabı da hakikaten değişikmiş,güle güle kullanın.

Unknown dedi ki...

harikaaaaa bayıldıım:)

inciÇiçeği dedi ki...

merhaba canım hepsi harika görünüyor,çok hoşlar.teşekkür ederiz.bu arada ilk kez çekiliş düzenledim bekliyorum canım çekiliş düzenledim bekliyorum ;) http://www.pembekanatliperi.blogspot.com.tr/2014/06/ilk-cekilisime-davetlisinizzz.html

kadriye dedi ki...

Merhaba sizi takibe aldım. Gerçekten de gözüm gönlüm açıldı. Pembe ve tonlarına en çok bayıldım.

huuuubakbi dedi ki...

oh içim açıldı hepsi çok güzel

minikmini dedi ki...

çok güzellermiş,özellikle paris temalı tabaklara bayıldımmm :)

sevgiler

Adsız dedi ki...

Oh my goodness! Incredible article dude!
Thanks, However I am encountering issues
with your RSS. I don't know the reason why I cannot subscribe to it.
Is there anyone else having identical RSS issues? Anybody
who knows the answer can you kindly respond? Thanx!!


my web blog :: http://www.angieslist.com/companylist/us/in/indianapolis/crawlspace-doctor-reviews-369938.htm

Belçim Sarıeyyüpoģlu dedi ki...

Hepsi birbirinden sık ve guzelmis :)) takipteyim bende beklerim www.beauthingsforme.blogspot.com

Bak Bu Harika dedi ki...

hepsi süper ama kuşlu olanlara ayrıca bayıldım. Ben de bloğuma beklerim.

www.bakbuharika.com

Adsız dedi ki...

Karaca Home görünüş ve tasarım olarak muhteşem ürünler yapmış fakat kullanım açısından ben çok mağdur oldum. Aldıgım saten nevresim takımı ve havlu çarşaftan hiç memnun kalmadım ve çok pişman oldum.Amacım başkalarının pişmanlık yaşamaması.