29 Aralık 2009 Salı

Elma Kurdu :)

Pisboğaz biri olarak(artık sağlığım için pek çok şeye dikkat ediyorum ama arada böle jelibon filan izni veriyorum kendime)ot-çöp yediğim için kendime çok kızıyorum  bu jelişleri yiyecekken aklıma geldi yine hiç meyve yemediğim,sağlığım için ne kadar lüzumsuz şey varsa tükettiğim.Ben de kendime bir oyun yaptım meyveyle aram yok ya dur dedim ben o an için elmayı kendime zorla yedirtecek bişi yapayım :D

Aklıma bu elma kurdu geldi :) tamam kabul ediyorum çok lüzumlu diil ama benim gibi meyve yemeyen çocuklarınıza meyveyi sevdirmek için "ahh yavrum bak elmalarımız kurtlanmış hadi ye,ham yapıver" filan şeklinde oyun yapabilirsiniz.Yaşım 25 ama gördüğünüz gibi hala kendi kendime oyun oynayabiliyorum :D


Malzemeler:
  • elma
  • solucan şeklinde jelibon
  • çöp şiş ve ya kürdan
  • elma oyacağı


Yapılışı:
  • Çöp şişle elmamızın üzerinde oyuklar oluşturalım.
  • Elma oycağı ile elmamıızn çekirdeğini temizleyelim.
  • Jelibonları oyuklara yerleştirelim.
  • Sonra da elmamzı hammm yapalım :D


4 yorum:

KelebekGibi dedi ki...

Hic aklima gelmezdi böyle bir fikir Fulyacim iyiki paylasmissin, gerci bizim ihtiyacimiz yok cünkü meyve kurduyuz evde kizimla ikimiz :S Ama oyun amacli olur ;)
Sevgiler

Fulya Bozkurt dedi ki...

Saolasın Ceyda ablam :)

Aslında benimde aklıma gelmezdi de nerde lüzumsuz şey varsa hep benim aklıma geliyo nedense..

Ben mesleğimi buldum galiba; lüzumsuz işler müdürü :D

Dengesiz Terazi dedi ki...

yaa elma yiyeceği varsada bu kurtları görünce benimki hayattayemez:))

çokalemsin fulya nereden aklına geliyor bunlar cnm benim yaa:))

Fulya Bozkurt dedi ki...

Reyhan ablam aa sen tattır bir jelibon çocuk valla elmanın içinden hep jelibon çıkıcak sanıp bak nasıl yiyo bi gör :D

Şaka tabi çocuklara abur-cubur alıştırmamak lazım :)

Çocuğum olursa ben öle yapıcam çikolata,cips yesem bile ona göstermeden yicem öle şeyleri hiç öğretmicem :)