29 Mayıs 2012 Salı

♥ 29 Mayıs 1984 ♥


İyi ki doğdummmmm, bak kazık kadar kız oldummmm die akşama kadar hoplayıp zıplayasım var :)
Nasıl olduğunu anlayamadan 28 oldum :)

Geçen sene yaşımın ilerlemesini istemiyordum ve bayanların yaşını nie sakladıklarını idrak etmiştim ama bu sene tam tersi; yeni tanıştığım benden küçük kızların beni kendilerinden küçük sanıyor oluşuna fitil oluyorum, büyüklenesim, ablalık taslayasım gelio :)

Napıyoruz; her doğum günümde yaptığım geyiği(istanbul gibi kız oluşum doğduğum günden belli) yapıyor ve bugüne kadar blogta geçen tüm doğumgünü linklerini veriyoruz :)

2007 yılı postum blogcu veritabanının dandikliği yüzünden kaybolmuş :S diğerlerini kurtardım ama:)

2008 yılı doğum günüm (blogcu)

2009 yılı doğum günüm(blogcu)

2010 yılı doğum günüm

2011 yılı doğum günüm + 2011 yılı diğer doğumgünü postu

Her yıl bir resmimi koymuşum ve günden güne değişik tiplere girmişim. Bu da en güncel ben olsun ki seneye baktığımda geçen sene böyleymişim diyeyim :)


5 yorum:

siyahkuğu dedi ki...

Mutlu yıllarr:) nice güzel senelere canım.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

nice yıllara canım :)

irem ve annesi çiçek dedi ki...

doğum günün kutlu olsun fulyacım nice uzun senelere

Hamide... dedi ki...

mutlu mutlu yılların yaşların olsun inşallah iyiki doğduuun!!!

GAMZELİ ANNE dedi ki...

nice sağlıklı mutlu yıllara:)