13 Mayıs 2012 Pazar

Ben bugüne "anneler günü" demem, ben "anne" olmadıkça

Özel günler benim için yalnız oluşumdan dolayı mıdır nedir bilmiom hala bi anlam ifade etmiyor :)

Ablamlar kahvaltıya geldi önce bizde kutlaştık daha sonra ablamın kayınvalidesinde toplaştık. Oradan da pazar pazar sayım yapmak için işe gittik; çok saolsun Sağlık Bakanlığı gözlükçülere, elinizdeki tüm numaralı gözlükleri bize bildirceksiniz die bi nane çıkarmışta-milleti isyan ettiren-onları yetiştirmeye uğraştık.

Sıradan bir gündü işte. Belki bugünün önemini bende anne olursam algılayabilirim :)

Çevremde bazı kızlar vardı; annelik vasfıyla bütünleştiremediğim (hani erkeklere kızınca size o....ular yaranır deriz ya aynı öle tipler işte), evlilik insanı olmıycağına kanaat ettiğim insan çeşitleri bile anne oldular. Ben ki evleneyim, anne olayım, evimde mutlu olayım diyen tam evlilik insanı hala bekar(Allah'ın takdiri napalım)ama hiç beklemediğim insanlar evli, mutlu(!), çocuklu.. enteresan..

Bugün benim günüm diil sizin anlıcağınız :) annemi, anneannemi her daim öperim ben, her an her dakika sevgimi gösteririm o nedenle bugün pek bir yavandı bana. Ancak anne olursam bugün benim için çok kıymetli bir gün olabilir  :)

Sizin ne suçunuz var dimi; paparayı siz yemeyin.. anne olmuş tüm bayanların günü kutlu olsun :)

Ben yine elin sümüklü çocukları ile avunacağım hadi gidin şimdi sizi anne sıfatına sokan veletlerinizi benim yerime öpün bakalım :)

5 yorum:

firdevs dedi ki...

Alemsin Fulyanna :))) Ben anneyim , ama bugun benim icinde pek bir sey ifade etmiyor :p mesela soyle bir sey olaydi , senenin bir gunu anneler cocuksuz kalma hakkina sahip olsaydi :D Mesela cocuklari bir gunlugune de olsa emin ellere teslim edip rahat etseydik :) bak iste o zaman kutlanasi bir gun olurdu :p

Gelin Ayşe dedi ki...

Rabbim sanada yasatacak insallah bu duyguyu, o zaman senin icinde coook anlamli bir gun olacak insallah.

Adsız dedi ki...

Sizin ceyizlerinize bayiliyorum,nerden buluyorsunuz o kadar güzel seyleri .

Insallah sende bugünleri ileride kutlarsin canim .

müberra

Fulyanna dedi ki...

Firdevs; sorma ya vallahi çok haklısın. Ben ulaşamadıklarıma özlem duyuyorum galiba. Ulaşsam; evlilik, çocuk denen güzelliklere bu seferde veryansın ederim. Ablam ve evli olan bütün arkadaşlarım belanı mı arıyon en güzeli seninki bekarlık sultanlık diyor :)

Fulyanna dedi ki...

Ayşecik; saol..
Hep duacımsın bu konuda biliyorum ve kocaman hayırlısıyla Amin diyorum :)

Asude ve Emir meleğini öp benim yerime :)

Müberra; çok tşk ederim.
Pahalı şeyler ama yemeyip içmeyip çeyize bişiler alıyorum aslında onları alıcak durumum bile yok :)

Aldığım şeyleri nerden aldığımı ve fiyatlarını belirtiyorum almak isteyenler olursa die. Bende çünkü güzel bişi gördümmü nerden ve kaç liraya alınmış merak ederim.