12 Haziran 2012 Salı

Çeyiz alışverişi yapmam için bişi beni dürttü

Bugün cebimdeki para dötüme battı diecem ama yok şeytan beni dürttü yarın kocaya kaçıyormuşcasına alışveriş yap die :D

Ben normalde haftaiçi beni sanki deli öpmüş gibi kalkıpta gidip çeyiz alışverişi yapmam. Ablamlarla pazar günleri gezmeye gideriz gitmişken de bişiler alır gelirim ama bugün nereye gitsem ne alsam die sabırsızlandım resmen. Ablam çalışıo gelemez. Bi arkadaşımı aradım hoş o da memur ama dışarıda gezici memur olduğu için belki vakti vardır dedim ı-ıhh o da olmadı; Menemen'e ankete gidiyorum dedi :S ben kaldım mı bi başıma. 

Annem gezmeyi hiç sevmez, babamsa turist Ömer gibi bi dk yerinde durmaz. Hemen babama döndüm; babacım hadi gel gezmeye gidelim seninle.. :D

Babamı yazık bu işkenceye sürükledim.

Adamcağız tabak çanakların içinde saatlerce gezerken canı sıkıldı tabi. Kızım sen adamı kanser edersin dio :D

Önce Boyner'e girdim çok şeyler beğendim ama fiyatları biraz tuzluydu :(

Bu arada ilk defa mağazalarda resim çekeyim, beğendiklerimi göstereyim dedim ama makinenin şarjı bitti :D



Bu şekilde başka renk ve desenlerde de seriler vardı. Hani benim pizza tabağındaki gibi aşçı desenli olan seri çok şekerdi. En çok şu kesme tahtasına benzeyen nihale, servis tabakları, kirli kaşıklık ha bir de sürahilerini çok beğendim.


Bu balıklı kesme tahtasını babama gösterdim yapar mısın die :)( marangoz ya ondan)
Kızım buna bu kadar para verilir mi ben yaparım dio :D


Makinem şarjını yiyerek bana bir iyilik yaptı aslında çünkü Bismillah diip çekim yapmaya başlamamla şarjın bitmesi 1 dk'lık bir süreçti ve ben bu kadar resim çekmişim. İyi ki bitmiş yoksa bu postta yüzlerce resim olabilirdi :D
*20'li peçete tanesi; 2.18 tl~ English Home
*Çıtır çiçek desenli 4'lü çerezlik; 16.90 tl~ English Home
Şimdi geçiyoruz Tepe Home alışverişine;
*Tart kalıbı(Porland)25 cm; 36 tl
Mis gibi tarçın kokulu elmalı turta yapmam mı nen ben bununlaaa :P
*Kırmızı keçe nihale; 7 tl
*Kırmızı keçe 4'lü bardak altlığı; 5,50 tl

*Cupcake 4'lü çay tabağı; 11.50 tl
4 tane çok az olur die ben 8 tane aldım.

*Lila rengi 4'lü Amerikan servis; 16.50 tl

Sütlük adı altında satılan bu şeyi ben limonluk ve sosluk olarak kullkanıcam. Bizde süt kültürü yok çünkü ay efendim nescafe yapalım sütü sonradan ilave edelim filan yok yani :)

*Limonluk; 4 tl
*Çicek desenli runner; 11.90 tl
Kasada hesapta bir yanlışlık var die düşünmüştüm çünkü benim hesabımdan daha az tutmuştu faturayı incelerken farkettim bu runnerda %50 indirim varmış ve 5.95 tlye gelmiş :D
*Ferforje banyo askım; 18.50 tl
 En çok bunu sevdim ben ya :)




*Sıvı sabunluk; 10.60 tl
*Diş fırçalık; 8.30 tl
Bunların pamukluk ve sabunluğu da vardı fakat küçüklüğünden beri sabuna karşı alerijisi olan ben'in evinde sabun bulunmıycağı için sabunluk almadım. Pamuklukta çok küçüktü; içine pamuk sığacak türden diildi o nedenle almadım Farklı bir düşüncem var bunun içinde :)

Bu arada Tepe Home'da Jardin serisi adı altında bayılarak dakikalarca incelediğim bir seri vardı. Ferforje tepsiler, saksılar, sepetler, kutular; aman Allah'ım aklım kaldı hepsinde.
Aldım aldım bıraktım çünkü içlerindeki çiçek deseni baskı diil metale yapıştırılmış kağıttı dolayısıyla su değdiğinde kalkar ve bozulur die alamadım keşke daha kullanışlı yapsalardı.

Bir de English Home'da almak isteyipte alamadığım şeyler oldu çünkü artık bütçemi son kuruşuna kadar harcamıştım ve ne bütçem ne de daha fazla gezmeye bünyem vardı :p

Mudo ve Paşabahçe'yi de bu sebeple gezemedim :)

Allah bana bunları güle güle kullanmayı, sizlere de daha güzellerini almayı nasip etsin :)

13 yorum:

Gelin Ayşe dedi ki...

cok cok cok guzeller heeeepsiii

kozmetikperisi dedi ki...

Ne güzel şeyler almışsın,güle güle kullan inş ;)

EflHatun dedi ki...

hepsi de çok güzeller :)
babanın seninle çıkmasına şaşırmadım değil, ne çabuk sıkılıyor onlar öyle hıh :D

rosa y gris dedi ki...

güle güle kullan hepsi çok hoş görünüyor :) çeyiz alışverişi en keyifli alışverişlerden biri bence :)

bekliyorum bloguma :)
http://rosaygrismoda.blogspot.com/

a. gizem dedi ki...

güle güle kullan cok guzel :)

Adsız dedi ki...

Hepsi cok güzel gülle gülle kulanmayi allah nasip etsin .

O kadar güzel seyler aliyorsun ki ceyizine bayiliyorum .

müberra

pempe gönlüm sende dedi ki...

bayıldım bayıldım her biri çok tatlılar:)

Fulyanna dedi ki...

Ayeşecik; tşk ederim :)

Kozmetikperisi; tşk ederim :)

EflHatun; evet biraz tuhaf ama babam çok gezentidir, annemden daha uyumludur vallahi gezmek konusunda :)

Baba fizana gezmeye gidelim mi desem az sonra kapıda hazırlanmış bekliyo olur hadi gidelim die :D

Rosa y gris; çok tşk ederim bence de ev düzmek en güzel şey :)

İnsanın en huzurlu olduğu yer ev bana göre :)

a. gizem; çok tşk ederim :)

pempe gönlum sende; çok tşkler, senin çeyizler de süper :)

Müberra; çok tşk ederim.
Zevklerimiz aynı demek ki :)
Amin..

the bircan dedi ki...

hepsı cok ama cok zvklııı masllaah

Zeynep Kelkitli dedi ki...

çeyiz
dizmek çok zevkli ama masraflı değilmi :)

Eva Eva dedi ki...

Yaaa bunlara bayıldım ben cok güzel bunlarrrrr :)))

Nerden estiyse estiği iyi olmuş. ben de geçen gün www.nevresimbahcesi.com dan nevresim gelin seti falan sipariş verdim arkadaşım almış onda gördüm bayıldımmmm :) bi de evleremoda.com dan bişeyler sipariş ettim ama yoğun çalıştığım için pek gidip bakamıyorum ancak akşamları belki yarım saat uğruyorum yolüstü biyerlere :/

hicretkusu dedi ki...

4lü amerikan servisi yazdiginiz dantel tabak altligini nerden aldiniz acaba?

Fulyanna dedi ki...

Hicretkusu onlari tepe home'dan almistim