4 Haziran 2012 Pazartesi

Evlilik Teklifi..

Tumblr_lzh2wohhso1qf1mf3o1_500_large_large


Merak etme teklifi ben almadım şaşkınlıkla, gözlerini belertip bakma öle :D

Biliyorum yıllardır beni okuyor ve benden bigün böle bi post bekliyorsun ama benden geçti artık o taraklarda bezim yok :D

Ne kimseyi tanımaya dermanım var ne de kimseye kendimi anlatmaya. Allah tarafından gökten zembille inmiş gibi biri beni yormadan karşıma çıkarsa belki ama yok ıhh bölesi özgürlük en güzeli. Neyse beni salla ben konusundaki merakını giderdim gelelim postun asıl içeriğine:)

Geçen gün optik sektörüne ait bir dergiyi kurcalarken karşılaştım bu hoş teklifle; çokta akıllıca ve değişik buldum.

Herkesin evlilik teklifi kendine özel ve güzeldir elbet ama böylesi de çok orijinal olmuş :)

Amerikalı bir çift var ve kızın gözleri bozuk. Çocuk iki ay öncesinden göz doktoru ayarlamaya çalışıyor kızı muayene ettirecek. Hiç bir doktor kabul etmiyor ama  en sonunda doktorun birisi teklifi ilginç bulup çocuğa yardımcı oluyor ve kabul ediyor. Muayene günü geliyor ve kız  muayene sırasında panodaki harfleri heceliyor tabiki hecelediği şey "benimle evlenir misin?  Sevgiler Joseph" oluyor. O an evlilik teklifi aldığını anlayan Rebeca'nın cevabı ise tabisi "evet" oluyor :D

Ne güzelmiş ya insanın gözlerini bozası geliyo :)

1 yorum:

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

ay ya allah korusun deme öyle... ama hakikaten romantik bi teklifmiş :)